IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen Touareg R е готов за дебюта си

Спортната версия на всъдехода става хибрид с 456 к.с.

Volkswagen Touareg R е готов за дебюта си

В навечерието на автосалона в Женева германският производител Volkswagen разри подробности за спортна версия R на големия си всъдеход Touareg. Тя ще представлява поредната крачка на компанията по пътя на електрификация на моделната си гама, като ще получи хибридно задвижване. 

Хибридният агрегат на всъдехода включва 3,0-литров бензинов V6 двигател и електромотор, доставящ 130 к.с. Съвкупната мощност на задвижващата система е 456 к.с., като в нея са включени още 8-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела.

Volkswagen Touareg R

Ускорението от 0 до 100 км/ч при Touareg R ще отнема около 5 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч. Само на ток спортният всъдеход ще изминава до 50 км, което не е лош показател за автомобил с такива размери.

Батерията с капацитет 14,1 кВт/ч е разположена под пода на багажника. R-версията на най-големия всъдеход на Volkswagen е оборудвана още с 21-цолови джанти (22-цоловите са опция). В базовия вариант влиза цифров приборен панел, информационно-развлекателна система с 15-инчов дисплей. Очакванията са цените на модела да стартират от около 83 000 евро.

Още снимки - вижте в галерията:

Снимки: Volswagen

0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    v-1 ( преди 2 месеца )
    Тези плъгин хибриди само за града са ОК и има смисъл от тях. На дълго разходът, както са писали по-долу колегите, е по-голям от всеки нов дизел... Миналата седмица бях в командировка и карах Тойота корола хибирд (с 1,8 мотор) - смесено градско/извън градско на компютъра показваше разход 5,5 литра. Но когато заредих бензин -> за около 350-360 км - 21,9 л бензин... Вие си правете сметката
  • #13
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Който не може да прави хибриди, прави „спортни“ хибриди. Друг е въпросът, че шлеп 2,5 тона и спорт са доста различни неща, но не и за германците, които и до днес не разбраха, че теглото е най-големият убиец на спортното в която и да е кола, ако ще и 10 000 к.с. да я направят. разчитат на нискоинтелигентната фенска маса, която не разбира нито от коли, нито от спорт, а само гледа от 0 до 100 и колко цола са джантите.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 11 ( преди 2 месеца )
    Е то е ясно че извън града ще гори малко повече от дизел но компенсира с много по-малко в града с възможност за нулеви емисии а и нямам предвид само това и като цяло примерно 4-литровия дизел за този модел е от 90К евро а тук пише че се очаква хибрида да е до 84К
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да, по-добре е от дизела в градски условия, друг е въпроса нужно ли е в градът да се предвижва човек с толкова огромно нещо. За извънградско пътуване силно се съмнявам да е с по-добър разход, от който и да е съвременен дизел.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 8 ( преди 2 месеца )
    Разбира се че няма да са толкова и като трябва винаги може да се оставят 20-30% батерия и да се кара в хибриден режим но така или иначе да се кара на ток извън града е безмислено при плъг-ин хибрид а в града пробега ще е над 60км и все пак е по-добре от дизел
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Кимоното ( преди 2 месеца )
    Кралят на СУВ - те.
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Колко тежи този "спортен" СУВ? Най-вероятно над 2.4 тона. Казват 0-100 км/ч за 5 сек, а като са разредят батериите след 50 км пак ли ще са толкова секундите, мммм ... май не, понеже електромотора вече само ще се "вози". Възможно ли е едно превозно средство хем да е с такова огромно тегло хем да е спортно? Сега ще кажете че съм злобар и хейтър, и че не мога да си го позволя. Опитам се да съм обективен и да не се поддавам на маркетинговите трикове.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 4 ( преди 2 месеца )
    Не по-скъп е модел Х от 92К евро за 4.6сек до 100 с безплатно зареждане за 8 години но голяма част от цената е мито с транспорт, това че батериите са стар тип и още ги внасят от Япония и тези излишно усложнени врати
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Нормална си е цената вие кой модел ще дадете за пример да по-евтин с подобни размери и ускорение
  • #5
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Дошо това тук не е ***, *** е това, което караш а на това тук само гумите на 22 цоловите му джанти струват повече от съборетината която караш. Така, че не коментирай коли, за които цялата покъщина на родата да разпродадеш до девето коляно, пак няма да ти стигне бюджета да си я купиш. Така, че като си се насрал от завист, си обърши задника да не си личи от 100 километра колко завиждаш.