IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Touareg R е готов за дебюта си

Спортната версия на всъдехода става хибрид с 456 к.с.

Volkswagen Touareg R е готов за дебюта си

В навечерието на автосалона в Женева германският производител Volkswagen разри подробности за спортна версия R на големия си всъдеход Touareg. Тя ще представлява поредната крачка на компанията по пътя на електрификация на моделната си гама, като ще получи хибридно задвижване. 

Хибридният агрегат на всъдехода включва 3,0-литров бензинов V6 двигател и електромотор, доставящ 130 к.с. Съвкупната мощност на задвижващата система е 456 к.с., като в нея са включени още 8-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела.

Volkswagen Touareg R

Ускорението от 0 до 100 км/ч при Touareg R ще отнема около 5 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч. Само на ток спортният всъдеход ще изминава до 50 км, което не е лош показател за автомобил с такива размери.

Батерията с капацитет 14,1 кВт/ч е разположена под пода на багажника. R-версията на най-големия всъдеход на Volkswagen е оборудвана още с 21-цолови джанти (22-цоловите са опция). В базовия вариант влиза цифров приборен панел, информационно-развлекателна система с 15-инчов дисплей. Очакванията са цените на модела да стартират от около 83 000 евро.

Още снимки - вижте в галерията:

Снимки: Volswagen

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    v-1 ( преди 4 години )
    Тези плъгин хибриди само за града са ОК и има смисъл от тях. На дълго разходът, както са писали по-долу колегите, е по-голям от всеки нов дизел...Миналата седмица бях в командировка и карах Тойота корола хибирд (с 1,8 мотор) - смесено градско/извън градско на компютъра показваше разход 5,5 литра. Но когато заредих бензин -> за около 350-360 км - 21,9 л бензин... Вие си правете сметката
  • #12
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Който не може да прави хибриди, прави спортни хибриди. Друг е въпросът, че шлеп 2,5 тона и спорт са доста различни неща, но не и за германците, които и до днес не разбраха, че теглото е най-големият убиец на спортното в която и да е кола, ако ще и 10 000 к.с. да я направят. разчитат на нискоинтелигентната фенска маса, която не разбира нито от коли, нито от спорт, а само гледа от 0 до 100 и колко цола са джантите.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 11 ( преди 4 години )
    Е то е ясно че извън града ще гори малко повече от дизел но компенсира с много по-малко в града с възможност за нулеви емисии а и нямам предвид само това и като цяло примерно 4-литровия дизел за този модел е от 90К евро а тук пише че се очаква хибрида да е до 84К
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Да, по-добре е от дизела в градски условия, друг е въпроса нужно ли е в градът да се предвижва човек с толкова огромно нещо.За извънградско пътуване силно се съмнявам да е с по-добър разход, от който и да е съвременен дизел.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 8 ( преди 4 години )
    Разбира се че няма да са толкова и като трябва винаги може да се оставят 20-30% батерия и да се кара в хибриден режим но така или иначе да се кара на ток извън града е безмислено при плъг-ин хибрид а в града пробега ще е над 60км и все пак е по-добре от дизел
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Кимоното ( преди 4 години )
    Кралят на СУВ - те.
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Колко тежи този "спортен" СУВ? Най-вероятно над 2.4 тона.Казват 0-100 км/ч за 5 сек, а като са разредят батериите след 50 км пак ли ще са толкова секундите, мммм ... май не, понеже електромотора вече само ще се "вози".Възможно ли е едно превозно средство хем да е с такова огромно тегло хем да е спортно? Сега ще кажете че съм злобар и хейтър, и че не мога да си го позволя.Опитам се да съм обективен и да не се поддавам на маркетинговите трикове.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 4 ( преди 4 години )
    Не по-скъп е модел Х от 92К евро за 4.6сек до 100 с безплатно зареждане за 8 години но голяма част от цената е мито с транспорт, това че батериите са стар тип и още ги внасят от Япония и тези излишно усложнени врати
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Нормална си е цената вие кой модел ще дадете за пример да по-евтин с подобни размери и ускорение
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    carpe_diem ( преди 4 години )
    Нещо не ми е достатъчно мутренско... Ама не ангажирам никого с мнението си :)А и Модел Х базовата версия не беше ли по-евтина?