IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Революцията на Mazda: караме необикновената нова CX-30

И още: първи тест на новото BMW 2 Series Gran Coupe, 10-те най-чакани премиери в Женева, Teslа срещу всички

Днес в КОЛЕЛА:

 


Революцията на Mazda: караме необикновената нова CX-30

Напук на коронавируса: десетте най-очаквани премиери на автосалона в Женева

Дебют: Kia представи новото поколение на Sorento

Технологии: Как да излъжеш Google с детска количка и шепа смартфони

Пролетна колекция: тестваме най-интересно изглеждащото BMW в Португалия

Тesla срещу всички останали: кои бяха най-продаваните електромобили в света през 2019

"КОЛЕЛА" е по телевизия Bulgaria ON AIR в неделя от 16:00 (можете да гледате онлайн тук).

 

0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ввв ( преди 4 години )
    Маздата не е за *** с бмв-та на газ!
  • #8
    0 rate up comment 4 rate down comment
    три нови мазди за ск ( преди 4 години )
    Аз съм в бранша над 30 години, преди до около 25 г имаше прилични мазди, особено модела 929, оттам нататък е пълна скръб.Особено вече в последните години трагедията е пълна.Моторите са стари, купетата са трагични,само нов дизайн, който не искам да споря, но за тези които харесват стилният немски дизайн, този дизайн на мазда, старите модели на хюндай, новите хонди, джуката,кашкая, CH-R,е меко казано ***.Мазда от доста години няма пари за иновации и това не може да продължава до безкрай.
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    шефемалките фирми, оцелели без сливания в бранша са всъщност доста добри фирми. Защото не разчитат на вкуса на масовия потребител, който иска предимно да му излиза евтинко. А Мазда не расте, защото колите и са малко по скъпички. А са скъпички, защото са качествени!
  • #6
    2 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Шефе, не се превъзбуждай толкова :) Мазда са малка фирма, понеже освен достойнствата си имат и доста недостатъци. Иначе щяха да са голяма фирма. А, или може би щото илюминатите ги потискат нарочно, а :D
  • #5
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Две нови Мазди ( преди 4 години )
    ...са пуснали 787B с занижени характеристики (до 700 к.с.),за да се запасят, а са можели да извличат над 900 к.с. !Представям си какво е щяло да се случи следващата година ,ако не ги бяха "остранили"!не знам каква е тази "отчаяна любов" на българина към всичко на колела от Германия?Разширете си кръгозора бе хора, четете,голяма парвенющина ,голямо нещо!
  • #4
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Две нови Мазди ( преди 4 години )
    Да не забравяме че доскоро бяха единствената японска фима спечелила Льо Ман и то с Ванкелов двигател !Мало История, след победата им , за следващите 24 часа година ФИА променя правилата (под натиска на Мерцедес) и забранява роторните двигатели ,защото разбират от медиите , че след състезанието Мазда разглобява ванкела си и го изследва и установява че с лекота са можели да изкарат още 24 часа,никакви дефекти или опаси износвания!Правят грешка и признават (японска честност, непонятна за еврю)...
  • #3
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Две нови Мазди ( преди 4 години )
    ...и най -важното,успешно и надеждно!За съпоставка на" другия край" са европейци и американци с намаляване на обема и поставяне на нннн... турбокомпресора!И това ако е някакъв технологичен напредък, здраве му кажи, турбинирането на моторите с цел извличане на мощност е технология отпреди 50 години, ако не повече!Моля, малко да се съобразяват тук рогачите без техническо образование преди да плюят по Мазда!Добре ч е има фирми като Мазда, да раздвижат гъзовете на европейските лигльовци!
  • #2
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Две нови Мазди ( преди 4 години )
    На миналите се и дали повечко пари за подобно качество казвам: :нали трябва да има и балами!"Мазда е малка компания с отличен по автотехнологии инженерен състав.Две фирми в Света произвеждат серийно бензинови двигатели със степен на сгъстяване 14:1, Ферари и Мазда!Новия им бензинов двигател Х-актив е със степен на сгъстяване 16.3:1, произведение на изкуството , че и с механичен компресор!Не е за лаици чешещи си езиците да говорят за технологиите разработвании в Мазда!Работят здраво и ....
  • #1
    4 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Мазда открива все нови и нови начини да имитира истинска кола.