fallback

Новият Nissan Qashqai остава без дизел

Кросоувърът ще получи две хибридни системи

Следващата генерация на Nissan Qashqai няма да се предлага с дизелови двигатели, тъй като версиите с такова гориво замърсяват околната среда, съобщава Auto Express.

Плановете на японския бранд предполага пълна електрификация на предлаганата моделна гама, като един от първите модели, които ще засегне тя, е именно новото поколение на популярния кросоувър. Тази стратегия вече действа, като постепенно ще засегне всички нови автомобили на марката.

Сегашният Qashqai се предлага с 1,5- и 1,6-литрови дизелови двигатели с 4 цилиндъра, като те ще бъдат заменени от електрифицирани силови агрегати. Кросоувърът ще получи две хибридни версии - едната със системата ePower на Nissan, а втората ще е плъг-ин хибрид на партньора в алианса Mitsubishi.

От компанията признаха, че все още имат проблем с технологията ePower за Европа и тя трябва да бъде усъвършенствана, за да може да се използва за следващото поколение на Qashqai.

"Голямата разлика е при шофирането на магистрала. В Япония колите се движат с 50-65 мили в час (80-105 км/ч), докато в Европа скоростта е 80-85 мили в час (129-137 км/ч). В този случай батерията се изчерпва много бързо и така се губи ефективността на хибридната система", обясни Понз Пандикутира, вицепрезидент за Европа по продуктово планиране.

Новият Qashqai ще получи и и изцяло електрическа версия, а също така и подобрена система за полуавтономно движение ProPilot. Тя ще бъде представена по време на автосалона в Париж през есента. Технологията ще бъде достъпна и за следващата генерация на Mitsubisi Outlander, чиято премиера ще се състои през 2021 г.

Снимка: Auto Express

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    RAV4 Plug-in Hybrid ще е с гаранция 10 г и 150 000 мили пробег или в километри около 240 000 км. Всъщност, всички хибриди на Тойота от 2020 г. ще са с подобна гаранция. Хората определено не си играят на тука има-тука няма.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    Чакам да излезе RAV4 Prime, който за Европа ще се казва RAV4 Plug-in Hybrid с 306 к.с. до 100 км/ч за 6,2 секунди, пробег на батерия 60 километра според WLTP стандарта с едно зареждане. Батерията е монтирана под пода на колата, което запазва голямото вътрешно пространство на колата и намаля значително центъра на тежестта. Заради електромоторите на задната ос разпределението на тежестта между двете оси е перфекто и ще бъде нещо доста забавно за каране. Следващата ми кола RAV4 Plug-in Hybrid
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    #9 С кой двигател?
  • #9
    От #1 ( преди 4 години )
    На 95%, следващата ми кола ще е хибридна Corolla. Тогава ще Ви пиша пак :-)
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Как реши, че имам Корола с атмосферен двигател, за да ти кажа колко е разхода?
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    #4 Специалиста се бил качвал в Корола. Уаууу! Каши се веднъж и започна да разбираш от хибриди. Да, личи си, че вече си специалист. Говорим за хибриди, а специалистчето за екстри дрънка?!?! Какви екстри ти липсват драги? Но първо доразвий темата за хибридите и после кажи, какви екстри не си открил в Корола? Кажи и как разбра за качеството и дай сравнение с аналогични модели от други марки от масовия клас със същите екстри, мощност, материали и да са по-евтини, че да си струва да ги купиш!
  • #6
    #3 ( преди 4 години )
    От Сф до Бургас със скорост 140 км/час колко ще е разхода на атм. Двигател на Тойота Корола.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Ако някой не вярва колко интелигентна и финно настроена е хибридната система на Тойота, нека си пусне клипове (има много) в тубата и да гледа реално как са нещата, а не да развива теории, че видите ли хибридите извън града били неефективни. Нисан явно не са успели да направят добър хибрид и са притеснени, че ползите от него на магистрала няма да ги има. Ето това е доказателството, че хибридите не са толкова елементарни и не е само да сложиш електромотор и батерия и да викаш, че е хибрид.
  • #4
    Специалист #2 ( преди 4 години )
    Тойота достатъчно "твърд" хибрид ли е? Преди 4 месеца ходих в шоу рума качвах се в Корола.... Е ми няма нищо общо с качеството на марката екстри и тн за тия пари. А #1 е прав тази концепция е за градско. Хаде сега специалистите дето гледат от компа коли да дават компетентни мнения. Успех.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Това, че батерията се изчерпвала бързо на магистрала е пълна глупост. Да при Нисан може и да се изчерпва, но при Тойота - НЕ! При Тойота системата непрекъснато пуща енергийни потоци към батерията и я държи поде наполовина заредена. Когато ти трябва ток при рязко настъпване на газта или при изкачване се включват и електромоторите да помагат. Когато отпуснеш газта, натиснеш спирачка или се спущаш, батерията се зарежда. По този начин хибрида (на Тойота) пести доста от гориво дори и на магистрала.
fallback
Последни