fallback

Новият Nissan Qashqai остава без дизел

Кросоувърът ще получи две хибридни системи

Следващата генерация на Nissan Qashqai няма да се предлага с дизелови двигатели, тъй като версиите с такова гориво замърсяват околната среда, съобщава Auto Express.

Плановете на японския бранд предполага пълна електрификация на предлаганата моделна гама, като един от първите модели, които ще засегне тя, е именно новото поколение на популярния кросоувър. Тази стратегия вече действа, като постепенно ще засегне всички нови автомобили на марката.

Сегашният Qashqai се предлага с 1,5- и 1,6-литрови дизелови двигатели с 4 цилиндъра, като те ще бъдат заменени от електрифицирани силови агрегати. Кросоувърът ще получи две хибридни версии - едната със системата ePower на Nissan, а втората ще е плъг-ин хибрид на партньора в алианса Mitsubishi.

От компанията признаха, че все още имат проблем с технологията ePower за Европа и тя трябва да бъде усъвършенствана, за да може да се използва за следващото поколение на Qashqai.

"Голямата разлика е при шофирането на магистрала. В Япония колите се движат с 50-65 мили в час (80-105 км/ч), докато в Европа скоростта е 80-85 мили в час (129-137 км/ч). В този случай батерията се изчерпва много бързо и така се губи ефективността на хибридната система", обясни Понз Пандикутира, вицепрезидент за Европа по продуктово планиране.

Новият Qashqai ще получи и и изцяло електрическа версия, а също така и подобрена система за полуавтономно движение ProPilot. Тя ще бъде представена по време на автосалона в Париж през есента. Технологията ще бъде достъпна и за следващата генерация на Mitsubisi Outlander, чиято премиера ще се състои през 2021 г.

Снимка: Auto Express

fallback
  • #22
    анонимен ( преди 4 години )
    До #17 Няма нужда да си вземаме стая, за да изплющим такава евтина магистрална труженичка, като теб. Много се надценяваш нещо и търсиш лукс в наета стая, а всъщност даже и в купето на кола е гнусно да бъдеш поканена и изтряскана. Още повече с колегата не си падаме по амбpeaжи, като теб. Търси си някъде другаде да те плющят!
  • #21
    анонимен ( преди 4 години )
    # 20, 21 Поглеждайки се в огледалото ли стигаш до подобни заключения?
  • #20
    анонимен ( преди 4 години )
    #19 Караш на баба си фърчилото нафтаджио! Миришат ти чорапите за Лексус и поради тази причина тракаш и пушиш с ТеДеИто...
  • #19
    bo ( преди 4 години )
    Карам Лексус хибрид нов, но кефа от дизела си е на друго ниво...Като всяко нещо си има плюсове и минуси.
  • #18
    fermera ( преди 4 години )
    Системата E-Power е много различна от хибридната система на Тойота.В нея имате 3 цилиндров двигател с 84к.с. мощност който върти генератор.Предимстото е че имате постояно натоварване на двигателя и работа в икономичен режим. Батерията е само 1.8 кW и осигурява придвижване с ниска скорост.Самият ел.двигател е познатия от Лийг 136 к.с.Вероятно увеличението на батерията лесно би го превърнало в плъг-ин хибрид с приличен пробег.Технологията няма да има проблеми с пробега зимата.
  • #17
    анонимен ( преди 4 години )
    Вие двамата, вземете си стая.
  • #16
    До #15 ( преди 4 години )
    Ами супер си го решил, на мен ми идва много скъпо RAV-чето, а и не ми трябва 4х4. Бюджета е някъде 45-46К макс., за това оставам на Corolla и се ослушвам за нещо на склад с отстъпка.
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    #14 Добър избор!Точно него го карах на тест драйв и те уверявам,че няма да съжаляваш.Много добра машина.Върви много прилично,а в същото време е супер икономична.Предполагам към комби варианта си се насочил. Като обем и товарно пространство е най-практичното.И аз щях да се метна на такова,но ми трябва 4х4 и поради тази причина ще изчакам да пуснат в продажба RAV4 Plug-in Hybrid. Хем ще мога да си го карам в града,като електричка,хем ще мога да го изкарвам по черни пътища и да тегля ремарке.
  • #14
    До #10 ( преди 4 години )
    Задължително с по-мощния 2.0,180 HP
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    Добре е , че са се усетили, че дизелите повече не са нужни. Всъщност не зная усетили ли са се или просто повече няма да получават нафтови печки от рено и заради това са принудени да преминат на следващ етап на развитие. Леко позакъсняха обаче, но те не са виновни, а французите, които диктуваха политиката на алианса. Кофти политика, която ще се отрази доста зле на фирмите под шапката на рено. Умишлено от рено не им даваха да развиват малки електрички и сега и там Нисан са назад.
fallback
Последни