IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Без нови модели на Mazda поне 3 години

Японската компания работи над нови платформа и двигатели

Без нови модели на Mazda поне 3 години

През следващите 3 години Mazda няма да преложи нови модели, като не се предвижда и обновяване на сегашните, съобщава японското издание Nikkei Asian Review. Основната причина е, че всички ресурси на компанията са насочени към разработката на нова платформа за големи модели, както и на нов двигател, като те трябва да бъдат готови не по-рано от март 2023 г.

Планове на Mazda за създаване на нова архитектура, която ще се използва както за 6-цилиндрови бензинови и дизелови двигатели, така и за хибридни агрегати. Идеята е, благодарение на тази платформа Mazda да може да се конкурира с Mercedes-Benz, BMW и Lexus, но това ще струва много пари и ще "изяде" печалбите на компанията.

Сега в Mazda се надяват, че ще успеят да привлекат клиенти с нови технологии и функции, както и с предлагането на дизелови агрегати. Компанията вече предлага 2,2-литров туин-турбо SkyActiv-D за модела CX-5, като се очаква през тази година той да бъде достъпен и за седана Mazda 6.

В доклада за инвеститорите компанията обяви, че започва да въвежда много от новите си продукти и технологии между 2020 и 2025 г. Сред тях и е нов спортен модел с роторен двигател, но той няма да се появи преди 2025 г. А това означава, че от марката не би трябвало да се очакват каквито и да е новости преди март 2023 г.

Снимка: Mazda

0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Госта ( преди 4 месеца )
    Колко мъка има по този свят,форумните ганьовци тръгнали да критикуват една от най-добрите марки,смехххх,карайте си немските *** и не “ръсете” акъл,който без това липсва!
  • #17
    0 rate up comment 2 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 4 месеца )
    Ако знае форумния Дошо самурай, колко 8-9 годишни мазди съм пратил за скрап, щото не е останало нищо отдолу, дупки и по предния мост даже.Маздите изгарят още във въздуха, преди да паднат в пещта за претопяване. Двигатели с голяма компресия викаш Дошо, брей , те били единствените.Имам удоволствието да чета на 5 езика, без японски, ки свахили и пащу.Ми чети на български тогава , да видиш за какво става дума.Приятно четене.
  • #16
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    #15 доста ръждясват сегашните ... както и тези преди тях... Не знам от кой средновековен магазин си си купил твойта, но ела в 21 век и приеми реалностите.
  • #15
    4 rate up comment 4 rate down comment
    до сепуко харахири ( преди 4 месеца )
    Да ви докарам колата си ( мазда на 24 години) да я прегледаш за ръжда? Ок? Ама ако не е изгнила к'во ша прайм? Ако всичко е още оригиналното по нея, тогава кво? И е само на 350 хиляди км... Бая са си добри японците и много добре се справят в условията на жестока конглокенция на тоя пазар. А вий си карайте там каквото си имате и не ги мислете...
  • #14
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Още за Мазда ( преди 4 месеца )
    Когато в Германия използваха алуминий за колите си,което беше “голям напредък”,Мазда първа в Света усвои свръхяки и леки легирани стомани ляти под свръхвисоко налягане,за колите си!Нека да погледнем сегашните модерни автомобили на германци,французи и кой ли не още,точно с такава стомана са събрани и техните коли,изоставиха алуминия!Това Мазда го използва и внедри 10 год преди тях!Гледайте да не се блъснете,особено Сепуко,в някоя от новите Мазди,ще има да оправяте доста щети!
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До Мистър Сепуко ( преди 4 месеца )
    ...ще накара много от немците пак да купуват и разглобяват за ровъра онженоъринг!Новия им Х-актив двигател е със степен на компресия 16,3:1 ,нещо нечувано за сериен двигател,достъпно само в етанолоеите двигатели!Така че вместо да пишете глупости като очевиден лаик,свалете шапка на тази силно напреднала технологично малка фирма!Добре че има такива като тях ,иначе всички щеше да караме трошливи технологии от Европа - само да сложим ,ако трябва и 5 турбини,само толкова могат в името на печалбата!
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До Мистър Сепуко ( преди 4 месеца )
    По-големи глупости не бях чувал,силно ограничен човек сте,не четете много Мистър Сепуко!Две фирми в Света произвеждат серийно двигатели със степен на сгъстяване на бензинови мотори 1:14 ,Ферари и Мазда!Това че са малка фирма не значи че не са технологично години напред,иначе нямат бъдеще!За да си осигурят спокойствието за тези 3 години сключиха договор с Тойота,дефакто Тойота плаща разработките на новите 6 цилиндрови двигатели,които ще са повече от изкуство, на ниво което...,продължение...
  • #11
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Без мазда след 3 години.
  • #10
    5 rate up comment 11 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 4 месеца )
    Оцелелите от атомната бомба в Хирошима правят отчаяни опити.Да преведа на достъпен език.Тая фирма технологично е още в миналият век.Колите и давата сравнително малко дефекти, защото се произвеждат с козметични промени десетки години.За сметка на това, каросерията след десетина години е за скрап.Тия, т.нар.мотори скай актив, каквото и да значи това, са нищо, зеро,стари бангии.Ванкеловият мотор не става за нищо.ПОне от 1930 когато е измислен .Интригата е, дали някой ще купи мазда и защо аджеба?
  • #9
    4 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ако тепърва разработват нова платформа за двигател с вътрешно горене, тая марка няма да съществува скоро.