IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda патентова нов 6-цилиндров мотор

Японците са готови и с 8-степенна скоростна кутия

Mazda патентова нов 6-цилиндров мотор

Компанията Mazda често патентова потенциални разработки, които може никога да не се появят в серийно производство. Този път обаче явно не е така и японците запазиха правата си върху нови двигател и трансмисия, става ясно от публикувани в интернет два патента.

Според информацията, производителят работи над нови 6-цилиндров двигател и 8-степенна автоматична скоростна кутия, който най-вероятно скоро ще се появят на серийни модели на Mazda. Още през март 2019 г. компанията обяви пред инвеститорите си, че ще пусне съвсем скоро подобни агрегати.

Mazda, патент, двигател

За двигателя е известно, че ще попадне в гамата бензинови мотори Skyactiv-X и дизели Skyactiv-D, но няма никакви подробности. Сегашните двигатели от това семейство, независимо от горивото, което използват, ще работят с новата скоростна кутия с 8 предавки. Премиерата на двата агрегата ще се състои до 2025 г.

За този период Mazda планира да представи нови версии на "меките" хибриди, а също така и обновения си фирмен стил на дизайна Kodо. В плановете на компанията влиза и пускането на нова платформа за хибриди от всички видове, като следващото поколение на Mazda 6 ще бъде построено именно на нея.

Снимки: Mazda

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    На мазда има свалям шапка за едно-некадърни, но корави.Изцеждат до последно старите бангии.Измислят разни технологии.Тоя мотор скай не знам какъв си, освен че работи адиабатно, демек са спестили някоя и друга свещ,резултат е никакъв.Зеро.На геврека дупката.Технологичната пропаст се увеличава, правят пакистански дизайн за хора с низък вкус, всичко е евтинджос в интериора, каросериите са трагични, но лъскави.Да са живи и здрави балъците, те са повече от китайците.
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Мазда е надеждата ( преди 4 години )
    В този объркан свят , Мазда са честните кадърни хора които казват истината,без да им пука ,като самурай!Е,не чезад тази разработка за нова платформа с 6 цилиндрови мотори не стои Тойота и те плащат масрафа ,понеже платформата е обща и за новите модели на Тойота!Тойота отдавна работят така възлагат на някой друг да свърши работата и финансират!Тук трябва да се отбележи,че Тойота избират винаги най-доброто(Ямаха,Субару,БМВ),шапки долу на инженерите на Мазда!
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До мр. Сепуко ( преди 4 години )
    Тъпо момче,сигурно даже не знаеш Питагоровата теорема,млъкни тъпчо!
  • #6
    0 rate up comment 2 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Дизайна Кодо, е хляб добруджа с отрязан краещник и предни калници след челен удар. Плюс задни стопове от китайски лампички за елха.
  • #5
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Забраната за ДВГ е една илюзия.Преминаването на цял свят на ток е невъзможно и само на сън може да стане.Нека си го забраняват еврогейците.
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    333 ( преди 4 години )
    Я най-добре отваряйте завода за електрокари в София :)Там виетнамците правеха електрички преди дрогаджията Мъск да се появи на бял свят ....Никой от нас няма да доживее забраната на ДВГ в цяла свят. А Европа е далечна дупка вече....
  • #3
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    анонимен - кой половин свят - само част от *** еврогейци - и те ще се наиграят и ще видят че са се самозастреляли
  • #2
    5 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    2025 ще забранят ДВГ в половината свят. Тея са ненормални.
  • #1
    14 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Къде е оня с доклада на ООН, че щели да забраняват ДВГ и личните коли. Да обясни на анализатори със месечна заплата по-голяма от неговата годишна, че няма смисъл да инвестират милиони в нови двигатели.