IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi добави трети мотор на кросоувърите си e-tron

S-версиите на електромобилите ускоряват с 1,2 секунди по-бързо

Audi добави трети мотор на кросоувърите си e-tron

През лятото на 2018 г. Audi разкри характеристиките на серийния кросоувър e-tron, като разочарова феновете на марката, тъй като топ-модификацията 55 quattro получи два електомотора, докато концептуалният e-tron quattro от 2015 г. имаше три. Съответно, мощността и динамиката на електромобила не бяха толкова впечатляващи, колкото им се искаше на някои.

Година и половина по-късно версията с три електромотора все пак се появи на бял свят, като тя ще се предлага както за стандартния e-tron, така и за купеобразния e-tron Sportback. Вместо с нов цифров индекс, тези кросоувъри получават традиционната за Audi Sport добавка S към името.

Audi e-tron S exclusive

По-големият асинхронен електромотор, който при моделите "55" задвижва задните колела, в случая е преместен на предната ос. По желание на клиента, той може да развива 124 киловата (169 к.с.) или 150 киловата (204 к.с.). И обратното - малкият агрегат е преместен отзад, като към него е добавен още един.
Двата заедно развиват 196 киловата (267 к.с.) в по-слабия вариант или 264 киловата (359 к.с.) в по-мощния. Тягата може да се разпределя между задните колела във всякакво съотношение.

Съвкупната мощност на системата с трите електромотора е 320 киловата (435 к.с.) и 808 Нм въртящ момент. В режим boost за 8 секунди мощността скача до 370 киловата (503 к.с.) и 973 Нм. Тези показатели бяха съобщени при премиерата на модела от 2015 г. За сравнение серийните e-tron и e-tron Sportback 55 quattro развиват между 360 и 408 к.с., като ускоряват от 0 до 100 км/ч за 5,7 секунди. Версията S ще прави същото за 4,7 секунди, а максималната скорост е увеличена от 200 на 210 км/ч.

Audi e-tron S exclusive

Батерията си остава същата - 95 кВт/ч, от които реално се използват 86,5 кВт/ч. Новите S-версии са на задно предаване, като предният електромотор се включва само, когато има нужда от допълнителна мощност. Разликите в дизайн включват нови предна броня и заден дифузьор, разширени калници за 20-цолови джанти, които при доплащане може да бъдат заменени 22-цолови.

Засега не е ясно как ще се отрази този ъпгрейд на пробега на електромобилите, не се знаят също и цените, както и кога ще стартират продажбите.

Още снимки - вижте в галерията:


Снимки: Audi

0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    к. к. ( преди 4 месеца )
    Всички лъжат с пробега. На магистралата пробегът е 50% от претендирания. За градско електричките стават, но са бая скъпо удоволствие за втора семейна градска кола... Като поевтинеят до €10 х., да заповядат...
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Joro ( преди 4 месеца )
    На мен не ми е ясно...при тия зверски ограничения на скоростта навсякъде...за какви динамики и скорости ми говорите...хайде стига сте си чесали езиците....
  • #14
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    #13 Как да неса твърдели? Ти амнезия ли имаш или помниш само каквото ти е удобно? Години на ред тръбят, че ще извадят убиец на Тесла, а накрая фенчетата не помнели. Ами те ВАГ заради това продава, защото клиентите са все късопаметни парчета и не помнят лъжите на любимата си марка. Дизелгейт помниш ли го или него го забрави? А да сравняваш несъществуващ модел на ВАГ с такъв, който е на пазара е доста несериозно и глупаво.
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 12 ( преди 4 месеца )
    Не помня да са твърдели подобни неща по цени и пробег не са се сравнявали с Тесла само по магистрала заради по-малката височина и скоростната кутия разхода е идентичен с модел S
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До11 ( преди 4 месеца )
    Още ли вярваш на Фолксваген? Пробегът на Тайкан уж щеше да е по-голям от този на Тесла, заради скоростната кутия, а цената щеше да е по-ниска. Кое от двете излезе вярно при старта на продажбите?
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Това е ( преди 4 месеца )
    Модел 3 има подобно вътрешно пространство повечето от по-голямата дължина се дължи на доста по-дълга предница може Id3 да няма преден багажник но задния е по-голям от този модел 3 освен това е 11см по-висок от модел 3 а за характеристиките ID3 с 420км пробег и 204 коня се очаква да е около 35-36К евро а модел 3 с 410км и 250 коня е 44К евро но разбира се без мито и транспорт би бил под 40К тоест цена за характеристики са близки иначе аз симпатизирам и на 2те марки и не плюя останалите
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Id.3 е много по-малък от модел 3, а да не говорим за по-големия проблем: никой досега не е виждал нещо повече от прототип. Характеристиките са на хартия.
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Трябва изобщо , ама изобщо да не те слуша главата, че да казваш за който и да е модел на ФВ, че е близко до който и да е модел на Тесла. Тук наистина пишат хора с особено сериозни менталнии проблеми. Вярно се оказва, че да си фен на ФВ е диагноза! Ама толкова сериозна не ми се вярваше...
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Кое име близкото на ( преди 4 месеца )
    И какво име близкото? Че двете се казват електромобил? Да ми припомниш до коя точно характеристика на модел 3 поне се доближава електромобила на Volkswagen? И не забравяй, че имат четири години разлика. След след още колко години смяташ, че Фолксваген поне ще достигне това, което Тесла постигна с модел 3 през 2016 година и колко години разлика са това?
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Изобщо не са назад немците като сравниш примерно VW ID3 с модел 3 и си проличава ако не равностойно по цена- характеристики то поне много близо