IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Honda разкри европейския Jazz

Хечбекът ще се предлага и във всъдеходен вариант Crosstar

Honda разкри европейския Jazz

Четвъртото поколение на хечбека Honda Fit ще се появи на пазара в Европа рез лятото, като ще се предлага в два варианта - стандартен и "всъдеходен" Crosstar. Стартовата цена в Германия е 22 000 евро за стандартната версия, което е доста над предшественика (17 290 евро). За Jazz Crosstar клиентът ще трябва да плати минимум 26 250 евро.

Причината за поскъпването е хибидното задвижване на модела, което е без алтернатива. Стандартният Jazz на размери е идентичен с японския вариант - дължина от 3995 мм, широчина 1695 мм, височина 1515 мм и разстояние между двете оси от 2530 мм. Размерите на Jazz Crosstar са съответно 4090-1725-1545 мм, като той се отличава по допълнителните пластмасови предпазители, контрастния покрив, рейлингите и водонепромокаемия плат на седалките.

Honda Jazz

Задвижването на двете версии е поверено на агрегат e:HEV , в който влизат 1,5-литров бензинов двигател, електромотор и стартер-генератор. Съвкупната мощност на систеамата е 109 к.с. и 253 Нм, което е по-малко от бензиновия мотор с обем 1,5 литра (130 к.с. и 155 Нм) при стария Jazz. Разходът на гориво обаче е значително намален - 4,5 л/100 км (6,0 л/100 при стария вариант), а вредните емисии СО2 са 102 тр/км (преди бяха 131-150). Версията Crosstar харчи 4,8 л/100 км при СО2 от 110 г/км

Хибрдният Jazz предлага 3 режима на движение, които се променят незабелязано за пасажерите. Engine Drive означава, че бензиновият мотор е свързан с предните колела с помощта на иновационна трансмисия с фиксирани предавателни числа. При Hybrid Drive двигателят с вътрешно горене захранва стартер-генератора, който на свой ред дава енергия на електромотора.

Още снимки на Honda Jazz - вижте в галерията:

При последния режиме EV Drive агрегатът е включен към литиево-йонната батерия. В градски условия EV Drive и Hybrid Drive се сменят плавно, а Engine Drive се използва най-вече за магистрали, като електромоторът помага на двигателя с вътрешно горене при ускорение.

Новости има и в салона, където диагоналът на централния тъч-скрийн е увеличен от 7 на 9 инча. Цифровият приборен панел е 7-инчов, а мултимедията поддържа Apple CarPlay и Android Auto, като смартфоните могат да се включват и без кабел. За първи път в Jazz има точка за достъп WiFi, както и гласов асистент Honda Personal Assistant, който е същият като при електрическата Honda e. 

Още снимки на Honda Jazz Crosstar - вижте в галерията:

Комплексът за безопасност Honda Sensing включва адаптивен круиз контрол и е част от базовото оборудване на модела. Той включва още система за аварийно спиране, функция за поддържане на лентата, контрола на слепите зони, автоматично превключване на светлините и др.

Снимки: Honda

0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Риборак ( преди 3 месеца )
    Хибридите ще се наложат не защото са толкова търсени и харесвани, а защото са "без алтернатива".
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Спешно трябва да уволнят дизайнера и финансовия отдел, който определя цените на колите им! Вместо да вървят напред Хонда правят крачка назад с този модел. Винаги съм ги харесвал, но освен мотоциклет друго вече нямам от Хонда. Моторите са им страхотни, но колите им не са като старите. Много скъпи и качеството не е като старото. Вече не са толкова надеждни както бяха в миналото...
  • #8
    1 rate up comment 4 rate down comment
    ДА ( преди 3 месеца )
    Да, верно са презобили с тия цени. Корейците скоро ще ги издухат...
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Европейските цени на Хонда винаги са били неадекватни спрямо конглокенцията...
  • #6
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Хи хи ( преди 3 месеца )
    Тук аз виждам любители на немски кошници с безумно по-ниско качество от Хонда
  • #5
    5 rate up comment 14 rate down comment
    mopasan ( преди 3 месеца )
    Дизайнерите им са препили със саке, няма топлкова некъдърен дизайн. Корейците се усетиха навреме и купиха европейски дизайнери и им се получуват нещата. Ноооооо.... японците са много зле........ На тоя остров им идва повече радиацията......
  • #4
    12 rate up comment 3 rate down comment
    До № 2 ( преди 3 месеца )
    Г*Л*У*П*А*К
  • #3
    3 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Мда, можело е да ги нарекат Джасс, защото продажбите ще катастрофират здраво... безумно е на тази цена да предлагат толкова ниска мощност с толкова висок разход. А реалният ще е още по-висок.
  • #2
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Кимоното ( преди 3 месеца )
    Трагедия
  • #1
    17 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Страхотна кола е Джаз. Тук обаче ми се струва, че нещо от Хонда доста са сбъркали. Този нов модел изглежда много зле. В момента сегашния е по-красив от този. Цената е потресаващо висока за градски автомобил. Вярно, че Джаз е по-голям от типичната градска кола и много универсален, но все пак цената е смущаващо висока. Разхода на гориво за такава кола и то хибрид е висок. Само за сравнение за по-малко пари си вземаш Ярис хибрид с доста по-нисък разход и една доказана хибридна система.