Ford обнови GT за 2020 г. Спортният модел получи повече мощност 3,5-литровия си EcoBoost V6. Плюсът е 13 к.с.- от досегашните 656 на 669, а диапазонът на въртящия момент е разширен. Това се постига с използването на произведени за състезателни автомобили бутала и по-мощни запалителни бобини.
Стандартно двигателят издиша през ауспух на Akrapovic, който допълнително и намалява теглото на силовото предаване с 4 кг. Ford също добавя две нови опции за външно покритие, включително ултра лека опция без боя, за да подчертае състезателния характер на GT.
Подобряването на мощността идва от технология, изпробвана първоначално в състезателните програми на Ford GT. Американската марка не дава нови данни за динамиката на автомобила. Автомобилът преди ъпгрейда вдигаше 100 от покой за 2,8 секунди и развиваше близо 350 км/ч.
В същото време се изтъква, че върхът на представянето се постига по-трудно, но в същото време е и по-лесно достъпен. Вероятно подобренията идват при доускорение и в ниски обороти. Седемстепенната скоростна кутия с двоен съединител остава непроменена.
За каросерията се предлага изцяло нов завършек, наречен Liquid Carbon, при който върху голата каросерия се полага лак. Това подчертава лекотата на тежащата 1385 кг машина, която предлага 477 к.с. на тон.
Ford също пипна и съществуващата и много популярна цветова комбинация, вдъхновена от Gulf, с нова черна линия за разделяне на оранжевото и синьото и номер шест на вратата, който обозначава още един от оригиналните му победители в Le Mans.
Още по-добре автомобилът изглежда с показаните на снимките фиброкарбонови джанти, които заменят стандартно алуминиевите. Те подобряват динамиката на дизайна и намаляват още малко от теглото. Очаква се всички автомобили с цена от над 500 хиляди евро, да бъдат купени бързо. Производственият цикъл от 1350 броя GT ще приключи през 2022 година.
Снимки: Ford
Вижте още снимки в галерията: