fallback

Как работи новият дизелов двигател на Volkswagen

Според компанията това е "най-чистият" TDI в историята й

След като скандалът с вредните емисии беше наречен дизелгейт, мнозина предположиха, че Volkswagen ще изостави напълно дизеловия двигател. Въпреки обаче, че германският автомобилен производител инвестира по-голямата част от финансовата си мощ в развитието на електрическите превозни средства, компанията смята да продължи да прави коли с бензинови и дизелови двигатели, заедно с техните електрифицирани версии още дълги години.

Наскоро Volkswagen представи изцяло новия си дизелов двигател EA 288 EVO, за да покаже новата си Twin-Dosing технология. EA 288 EVO използва усъвършенствана система с два катализатора, всеки със собствена система за инжектиране на амоняк. Амонякът е необходим за намаляване емисиите на азотен оксид, които бяха основната причина за дизелгейт.

Ако се вярва на VW, новата Twin-Dosing система намалява емисиите на NOx с над 80%, което води до много по-чист двигател. "Измервателният модул инжектира веществото в отработените газове пред съответния SCR катализатор, като при AdBlue. Там разтворът се изпарява и редуциращият агент се разгражда, комбинирайки се с пара с образуването на амоняк. След това в катализатора амонякът реагира с азотни оксиди върху специално покритие, за да образува вода и безвреден азот", обясняват от компанията.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #38
    анонимен ( преди 4 години )
    Ами как да работи един дизел на Фолксваген? Пуши, трака, замърсява и подава неверни данни за отделяните вещества - при немските инженери тези неща са традиция.
  • #37
    анонимен ( преди 4 години )
    Добре, а каква алтернатива на ФВ груп има на пазара ако искаш нещо от 150 коня нагоре автоматик?Алтернативите обикновено са или по-дървени, или по-скъпи.
  • #36
    анонимен ( преди 4 години )
    В сервиза на ФВ и Ауди едно "добър ден" струва минимум 1600 лв.
  • #35
    анонимен ( преди 4 години )
    Докато има наивници, ще има и Фолксваген /Фолксваген да се разбира като измамници/. Последните качествени коли на ФВ са Голф 2 и 5, и Пасат Б4,5. Оттам нататък всички са ужасяващи ***, продукт на политиката на концерна за програмиран живот на възли, части, детайли и т.н. Политиката на концерна за програмирания живот на продуктите им е приета след едно събрание на УС в началото на 90-те, когато директорчетта решават, че да правят качествени коли не води до добри печалби.
  • #34
    сффса ( преди 4 години )
    Тва да коментирам нова разработка на дизелов двигател вначалото на 2020г. ми се струва като лоша шега!:)))
  • #33
    Алоооо, ( преди 4 години )
    ПлЮвците по VW, и кой пак е номер 1 по продажби в Европа!?Аааа, да, бе, еврогейовете и *** нарочно им вдигат оборота. На световно по провинциализъм и тъпота ще сме от първите, ей!
  • #32
    гост ( преди 4 години )
    абе кво се морат па че си карам с крадена нафта
  • #31
    анонимен ( преди 4 години )
    Скандалът не беше заради количеството на NOx, а заради огромното количество изхвърляни фини частици и измамите с филтрите и софтуера за отчитане на емисиите. Пак лъжат нещо вагините.
  • #30
    Христо Христов ( преди 4 години )
    Това не е новия дизел, а същия дизел. Просто вече ъпгрейдват само изпускателната система. Тях ги интересува само да си мине тестовете. Догодина нов датчик ще сложат на тестовете и още една течност ще трябва да се сипва в ауспуха или ще го задръстят с нещо скъпо. А най-мъдрото решение би било да се монтира резервоар в който се събират изгорелите газове и да се предават за рециклиране. Сигурно като се направи разчет за размера на резервоара за *** ще се окаже, че няма място за хора в колата.
  • #29
    Haha ( преди 4 години )
    Номер 26 пръдня е било да знаеш! Аз имах кола на газ и никога не е миришело!
fallback
Последни