fallback

Как работи новият дизелов двигател на Volkswagen

Според компанията това е "най-чистият" TDI в историята й

След като скандалът с вредните емисии беше наречен дизелгейт, мнозина предположиха, че Volkswagen ще изостави напълно дизеловия двигател. Въпреки обаче, че германският автомобилен производител инвестира по-голямата част от финансовата си мощ в развитието на електрическите превозни средства, компанията смята да продължи да прави коли с бензинови и дизелови двигатели, заедно с техните електрифицирани версии още дълги години.

Наскоро Volkswagen представи изцяло новия си дизелов двигател EA 288 EVO, за да покаже новата си Twin-Dosing технология. EA 288 EVO използва усъвършенствана система с два катализатора, всеки със собствена система за инжектиране на амоняк. Амонякът е необходим за намаляване емисиите на азотен оксид, които бяха основната причина за дизелгейт.

Ако се вярва на VW, новата Twin-Dosing система намалява емисиите на NOx с над 80%, което води до много по-чист двигател. "Измервателният модул инжектира веществото в отработените газове пред съответния SCR катализатор, като при AdBlue. Там разтворът се изпарява и редуциращият агент се разгражда, комбинирайки се с пара с образуването на амоняк. След това в катализатора амонякът реагира с азотни оксиди върху специално покритие, за да образува вода и безвреден азот", обясняват от компанията.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Лъжат!
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Като дойде в България и му изкормят 2та катализатора и почва да пуши като истински VW
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    "Ако се вярва на Volkswagen" е най-синтезираното отношение на мислещите хора към тази компания. Никой нормален и с поне малко мозък не им вярва след всичките лъжи през годините. В случая отново лъжат публиката, както лъгаха за чистите дизели. И тогава какви ли не технологии измисляха и развиваха теории за тях, а накрая всичко лъсна. Дизелите са отживелица. За трактори, комбайни, тежки машини, камиони и кораби ще се ползват още време, но за автомобили НЕ! Това е положението.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Самият въпрос, който сте задали към края на статията: "Ако се вярва на Volkswagen" е малко като виц :D
  • #4
    kron ( преди 4 години )
    С тези кръпка върху кръпка ДВГ стават все по-сложни и по-ненадеждни, както и по-скъпи за покупка и поддръжка. Неминуемо идват по-простите решения, като електрическите коли и кар шеърингът. Дали новата технология им харесва на хората, няма значение - просто старата става все по-недостъпна или отблъскваща
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    И ти, доше, пак почна сам със себе си да си говориш във форума, все едно не се вижда, че от едно IP пишеш. Прояви малко изобретателност
  • #2
    Clean diesel ( преди 4 години )
    Тея някакъв нов софтуер са измислили! Време е да си върнат девиза: Clean diesel.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Хахаха, тея нещастници пак почнаха да си пробутват чистите дизели. То бива наглост, ама тяхната никъде я няма.
fallback
Последни