fallback

Как работи новият дизелов двигател на Volkswagen

Според компанията това е "най-чистият" TDI в историята й

След като скандалът с вредните емисии беше наречен дизелгейт, мнозина предположиха, че Volkswagen ще изостави напълно дизеловия двигател. Въпреки обаче, че германският автомобилен производител инвестира по-голямата част от финансовата си мощ в развитието на електрическите превозни средства, компанията смята да продължи да прави коли с бензинови и дизелови двигатели, заедно с техните електрифицирани версии още дълги години.

Наскоро Volkswagen представи изцяло новия си дизелов двигател EA 288 EVO, за да покаже новата си Twin-Dosing технология. EA 288 EVO използва усъвършенствана система с два катализатора, всеки със собствена система за инжектиране на амоняк. Амонякът е необходим за намаляване емисиите на азотен оксид, които бяха основната причина за дизелгейт.

Ако се вярва на VW, новата Twin-Dosing система намалява емисиите на NOx с над 80%, което води до много по-чист двигател. "Измервателният модул инжектира веществото в отработените газове пред съответния SCR катализатор, като при AdBlue. Там разтворът се изпарява и редуциращият агент се разгражда, комбинирайки се с пара с образуването на амоняк. След това в катализатора амонякът реагира с азотни оксиди върху специално покритие, за да образува вода и безвреден азот", обясняват от компанията.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 4 години )
    Пуснете в търсачката: "Тихият убиец, който взема повече жертви от войни, туберкулоза, СПИН и малария" четете и елате пак да ми хвалите нафтовите печки.
  • #17
    Байно ( преди 4 години )
    Дизел не е кола, а марка дрехи
  • #16
    ( преди 4 години )
  • #15
    356 ( преди 4 години )
    Ще Ви помоля, вместо да цъкате минуси инкогнито, да кажете защо не сте съгласни
  • #14
    356 ( преди 4 години )
    Аз не съм инженер, не съм и химик, не съм и шеф на една от най-преоспяващите и богати световни фирми VW, която така осърдно плюете, но със сигурност знам, че ако има вариант да се намалят вредните емисии от изгорянето на фосилни горива в двигателите, то това е пътя :софтуер, катализатор и намаляне обема /триенето/ в двигателите+електро. Разбира се до степен, която от това намаляне, самия двигател има ресурс да движи собствената си маса + 4 слабечки човечковци, и да трови колкото-толкова .Това е
  • #13
    Гъсто майна ( преди 4 години )
    Мммммпредусещсм аз евтини катализаторчета и пдф филтърчета, често, често за смяна, естествено без нея не бачка, аиначе бачка с масълце кеде литър на 1000 км и това е "в норма" ай чисти на дупки от Грета Тундберг...хи хи
  • #12
    ( преди 4 години )
  • #11
    Warwicksz ( преди 4 години )
    Тази жалка фирмичка освен смях не предизвиква нищо друго.
  • #10
    Щирлиц ( преди 4 години )
    Das A.u.t..o.
  • #9
    Щирлиц ( преди 4 години )
    Volkswagen!Das ***.
fallback
Последни