Собственик на Toyota GT86 от Германия се сблъска с един от най-разпространените проблеми на модела - необходимостта от основен ремонт на 2,0-литровия атмосферен двигател. Той обаче решил да смени агрегата с електромотор от Nissan Leaf и както се оказва, автомобилът само печели от това, тъй като не само е екологично чист, но и по-динамичен.
Двулитровият двигател с 4 цилиндъра винаги е бил едно от слабите места на Toyota GT86 и Subaru BRZ, но при проблем с него феновете на модела обикновено го сменят с 2JZ или V8 от серията LS. Филип Шустер обаче тръгва по друг път и постява двигател, който няма цилиндри - електромотор от Nissan Leaf от 2014 г.
Стандартната Toyota GT86 ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,6 секунди, а максималната скорост е 233 км/ч. След преминаването на електричество тези показатели се променят на 5 секунди за ускорение и максимална скорост от 215 км/ч. Видео с първото излизане на готовия автомобил от гаража Шустер публикува на канала си в YouTube.
Всичките 48 акумулаторни батерии на мотора с мощност 188 к.с. са поставени в автомобила. От тях 16 са на мястото на стандартния двигател, 12 на мястото на резервоара, който е премахнат, а другите 20 са на мястото на резервната гума. Скоростната кутия - 6-степенна механична, е запазена.
Снимки и видео: YouTube