Преди светът да бъде залят от кросоувъри, основното оръжие на повечето автомобилни производители бяха хечбек-моделите. Тези практични автомобили помогнаха на Америка да преодолее петролната криза от 1973 г., а в Европа и сега играят сериозна роля. Постепенно обаче те биват измествани, което се е случвало и по-рано, но по други причини. Следващите 8 модела бяха много близо до серийно производство, но в последния момент нещо се случваше и те си останаха нереализирани, а можеше да имат друга съдба.
8 хечбека, които не стигнаха до пазара (ГАЛЕРИЯ):
Bugatti 16С Galibier
Мнозина наричат концептуалния Galibier "суперседан", но това не е така - отварящата се врата със стъкло на багажника показва, че това е хечбек (в краен случй лифтбек). Той е показан за първи път през 2009 т., като компанията Bugatti така и не коментира дали този звяр с 5 врати и W16 двигател, който може да развие 400 км, някога ще се появи в серийно производство. Автомобилът обаче е напълно готов, но така и не стига до конвейера.
Мнозина наричат концептуалния Galibier "суперседан", но това не е така - отварящата се врата със стъкло на багажника показва, че това е хечбек (в краен случй лифтбек). Той е показан за първи път през 2009 т., като компанията Bugatti така и не коментира дали този звяр с 5 врати и W16 двигател, който може да развие 400 км, някога ще се появи в серийно производство. Автомобилът обаче е напълно готов, но така и не стига до конвейера.


1