fallback

Новото Porsche 911 предизвика Tesla Model 3

Спортното купе се изправи срещу най-достъпния електромобил на американската марка (ВИДЕО)

Екипът на TouTube-канала carwow организира поредната любопитна надпревара между два коренно различни автомобила. Блогърите сравниха ускорението и спирането на Tesla Model 3 в топ-версията Performance с Porsche 911 Carrera S в 992. Американският седан и германското спортно купе преминаха драг-дистанцията от 402 метров в няколко режима, за да се установи кой ускорява и кой спира по-добре.

Новото Porsche 911 Carrera S (версия 992) се задвижва от 3,0-литров "боксер" с 6 цилиндъра и мощност 450 к.с. и 530 Нм. Скоростна кутия е преселективна PDK с 8 предавки, която предава тягата на задната ос. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,5 секунди, а теглото на купето е 1515 кг. Във Великобритания този автомобил струва около 93 000 паунда.

Tesla Model 3 Performance разчита на два електромотора, като това е най-скъпата версия на най-евтиния модел на американската марка. Той струва около 53 000 паунда, като мощността му е 490 к.с. и 660 Нм, а задвижването е към двете оси. Ускорението от 0 до 100 км/ч е 3,2 секунди, но пък Model 3 е по-тежък от съперника си - 1847 кг.

При ускорението на 1/4-миля много важни се оказват първите метри след старта, като представянето на 911 зависи именно от потеглянето и работата на трансмисията. В същото време Tesla Model 3 всеки път дава едно и също време.

При ускорението при движение с 81 или 48 км/ч заради по-ниската максимална скорост на Tesla победителят се определя при достигане на скорост от 200 км/ч. Най-голямата изненада обаче е резултатът от надпреварата за ефективност на спирането при 113 км/ч.

Снимка и видео: Carwow

fallback
  • #26
    TSLA ( преди 4 години )
    @Вариатор #9 Ти ли ще говориш за продажност и предателство като си избрал вносното гориво вместо родната електроенергия? И субсидираш чуждата икономика? Парите за горива изтичат навън и никога не се връщат, не забравяйте.
  • #25
    До коментар 19 ( преди 4 години )
    Има други видеа 911 срещу Модел Х и там 7 местен SUV дърпа поршето, а са с еднаква цена. На 911 само емблемата му струва над 30000 паунда. Ако Тесла пуснат Модел 3 за цената на 911 3.0 ще е с 1000кс и по-ниско тегло, всячески ще бие поршето.
  • #24
    До коментар 21 ( преди 4 години )
    Ти май не си гледал първата половина на видеото. После поршето би като му завряха гумите, но кой собственик ще прави така със шосейните си гуми? Иначе през месец ще му трябват нови гуми, а тези не са по 80лв!
  • #23
    Dido ( преди 4 години )
    Истинския автомонил е Поршето!!!!Който умее да кара,Знае!Хайде стига вече с тия Електрокари!!!
  • #22
    Assaltrifle-74 ( преди 4 години )
    Тесла и Порше не трабва да се сравняват различни видове са точка. Стига раклами
  • #21
    анонимен ( преди 4 години )
    А как е мястото на задния ред на Поршето хахаха. Упс то изобщо няма такъв. Ама пак не може да бие една най бюджетната Тесла хайа
  • #20
    Anonimen ( преди 4 години )
    Пичага, ти ако успееш да събереш човек 192 сантиметра в БМВ 3 серия последен модел на задната седалка, можеш да го питаш след това дали е готов за дълъг път. А го водят голяма семейна кола. Глупави коментари. В кои коли такива размери има удобно място на 192 сантиметра хора и отпред и отзад. В Модел 3 има повече място от 3 серия на БМВ.
  • #19
    Тъпаци ( преди 4 години )
    Ххах да пуснат carrera 4s а не само S друго си е 4х4 то
  • #18
    анонимен ( преди 4 години )
    Какво викаш за Трошето драги? Мноо убаво и бързо било и на двойна цена и за двама реднднеци само. Ама една Тесла го прави смешно. А лъжите, че не ставала за възрастни ги раздувай сред себеподобни де-би-ли! Има клипове в мрежата колко е "тясно". Тестващия 192 см висок си нагласи предната седалка и после се качи отзад и имаше място по няколко пръста межу облегалката и коленете му а между тавана и главата му имаше точно 4 пръста. Лъжите си ги наври отзад ВАГи-наторе!
  • #17
    Ами ( преди 4 години )
    Този "тест" е театър за наивници!
fallback
Последни