IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz е №1 при луксозните марки и за 2019 г.

Компанията е продала 2,34 млн. нови автомобила в цял свят

Mercedes-Benz е №1 при луксозните марки и за 2019 г.

Mercedes-Benz защити короната си за "най-продавана марка луксозни автомобили в света", изпреварвайки основните си конкуренти BMW и Audi за четвърта поредна година, съобщиха от компанията.

В петък BMW обяви, че продажбите на нейни автомобили за 2019 г. са се увеличили с 2% до рекордите 2,17 млн. единици. От Mercedes-Benz на свой ред посочиха нарастване с 1,3% до 2,34 млн. Audi продължава да е на трета позиция с 1,85 млн. бройки, като увеличението е 1,8%.

Статистиката за 2019 г. показва, че търсенето на луксозни автомобили е по-стабилно от това на масовите марки, чиито продажби спаднаха през 2019 г. в някои райони с по-бавен икономически растеж, както и заради търговските спорове между отделни държави.

Mercedes обяви данните за продажбите си в Германия, САЩ и Китай, като посочи, че най-търсени от клиентите са SUV-моделите, както и луксозните седани от висок клас. Компанията е увеличила с 6,2% продажбите си в Китай, където месечно продава по над 700 бройки от лимузината Maybach Mercedes S-Class.

Именно на Китай и трите водещи луксозни марки разчитат за леко увеличение през 2020 г., докато в Европа се предвижда оставане на същите нива през тази година, като посочената причина е "влошаване на икономическата среда". За САЩ прогнозата също е положителна.

Снимка: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Трудно някое от тея поршета, които продават в момента, може да струва повече, от първоначалната му цена. Особено като се има предвид, че СУВ-модеите са Фолцвагени.
  • #11
    6 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    ново порше = троше!стар мерцедес = умрелцедес ... та сметай кое кво е!
  • #10
    10 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    #6 Колега, прав си. Само за Поршетата не много. Те не са като едновремешните Поршета. Няма го старото качество. Вече се правят не от инженери, а от икономисти. Повечето части са на ФВ и Ауди. Пестят яко и това няма как да не се отрази на качеството. Общо взето, това е положението и с останалите немски марки. Повечето части са китайско производство и се сглобяват в Германия от емигранти и дюнерджии от Анадола. Та за какво немско качество може да се говори изобщо?То е останало в началото на 90-те
  • #9
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Браво на мерцедес. Мисля, че са си заслужили първото място. От друга страна обаче при тях продажбите са най-много в ниските класове А, Б и Ц-класите. За мен тези модели са всичко друго, но не и премиуми. Още повече, че част от тях ползват платформи и двигатели ползвани от Дачия. А щом в статия за Мерцедес се споменава Лексус, явно има защо. За мен и двете марки са много добри и са най-добрите в луксозния клас.
  • #8
    9 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    #7 В платените статии естествено, че няма да прочетеш за Лексус! В платените медии също. Ако си фен на АБ, АМС и АутоЦайтунг също трудно ще видиш нещо за Лексус. Ако четеш независима преса и посещаваш независими сайтове ще има какво да прочетеш. То не, че искаш да четеш де, но да ти кажа все пак. На теб ти е най-убаво да четеш (колко го правиш е друга тема, като гледам колко си невеж) за немските таралястници и да се кефиш, че те са по-по-най. В реалността обаче не са, а само на платените места
  • #7
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Както винаги: ( преди 4 години )
    Мерцедес и всички останали!
  • #6
    15 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Мерцедеса е хубава кола само за тия които имат излишни пари и не им е проблем да карат на лизинг и да си сменят колите на всеки 2-3 години. Щото на Мерца като му изтече гаранцията се превръща в една от най скъпите коли за подръжка. Разходите и цените на частите са все едно караш Порше. Само че Мерца на 10-тата година е изгубил 90% от стойността си и всеки гледа да се отърве от него. А Поршето един ден може да струва дори и повече от първоначалната цена.
  • #5
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Надценени са много ( преди 4 години )
    Доста са чупливи и ремонтите им са много скъпи. А и от инженерна гледна точка съвременните Мерцедеси са пълни с недомислици и излишни усложнения. За тия пари се очаква да са по добре направени и да са най здравите коли. Но статистиките на сервизите показват съвсем друго.Не случайно на пазара в втора ръка губят стойноста си толкова бързо.
  • #4
    13 rate up comment 4 rate down comment
    бмв м550д ( преди 4 години )
    Откакто почнаха мерц да правят 6 цил редови двигатели започвам да не се замислям дали следващата кола да не е Мерц. Доста успешни модели правят напоследък и с добър дизайн.
  • #3
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Колкото по-голям пакет акции имат китайците, толкова повече коли МБ ще продават. Факт!