Обратното броене до Апокалипсиса вече започна: за европейските автомобилни производители остават едва 350 дни, преди да дойдат безмилостните нови глоби за парникови емисии. Това може да се окаже най-голямото сътресение за тази промишленост на Стария континент от Втората световна война насам.

Непрекъснато растящият SUV сегмент още повече усложнява задачата пред производителите, защото тези модели по правило са с по-висок разход от конвенционалните леки коли
Променените лимити за въглеродния диоксид на практика вече са в сила, и на базата на резултатите от тази година ще се определи кой колко ще плаща през 2021. "Новите регулации за СО2 са най-големият риск за автомобилната индустрия, откакто се помним", предупреди аналитичната компания ISI Evercore. Много потребители и дори хора от самия автомобилен сектор обаче още не са съвсем наясно какво се случва. Automedia.bg се опита да обобщи най-същественото по темата в 15 въпроса.
Какво трябва да знаете за новите стандарти (ГАЛЕРИЯ):
Специализираното издание Automotive News зададе този въпрос на водещи експерти и те са почти единодушни, че решаващо ще е как ще тръгне ID.3, първият специално създаден електромобил на Volkswagen. "Това ще е опитното зайче. Ако не постигне масовите продажби, за които е планиран, това ще е знак, че пазарът просто още не е готов за електромобили", казва Джонатан Поскит от консултантската компания LMC пред AN Europe. В същото време в Германия се появиха информации за множество проблеми със софтуера на ID.3. Volkswagen ще трябва да ги реши наистина бързо, за да не компрометира пазарния дебют на колата.


0