За своята 130-годишна история автомобилната индустрия е предложила много модели, които по една или друга причина не успяха да се наложат на пазара. Най-често това става заради недомислени инженерни решения, непривлекателен дизай, ненадеждност или лошо пътно поведение. Случва се и някоя наистина добра машина просто да се появи в неподходящ момент. Ето 12 от най-големите неудачници в историята:
Най-големите автомобилни неудачници (ГАЛЕРИЯ):
NSU Wankel Spider - 2275 бройки
Германските журналисти обичат да де шегуват с тази симпатична кола, като посочат обява с текст: "Продавам NSU Wankel Spider и 14 резервни двигателя". Самият мотор е с обем 1,5 литра и 50 к.с., което е напълно приличен показател за това време. Проблемът обаче е, че двигателят е роторен, като харчи колкото бензин, толкова и масло. Съответно, той не е никак надежден и през 1967 г. моделът е спрян.
Германските журналисти обичат да де шегуват с тази симпатична кола, като посочат обява с текст: "Продавам NSU Wankel Spider и 14 резервни двигателя". Самият мотор е с обем 1,5 литра и 50 к.с., което е напълно приличен показател за това време. Проблемът обаче е, че двигателят е роторен, като харчи колкото бензин, толкова и масло. Съответно, той не е никак надежден и през 1967 г. моделът е спрян.
Малко след това се появява елегантният седан NSU Ro80 с още по-мощен двигател, който окончателно погубва фирмата. А заводът, в който някога са произвеждали NSU, вече принадлежи на Audi.