fallback

Кои са 20-те най-евтини нови коли в България?

През 2018 в класацията ни имаше 13 модела под 20 000 лева, сега са само пет

Новите автомобили стават все по-недостъпни: това е печалният извод от традиционната проверка на Automedia.bg кои са най-евтините нови коли на българския пазар. Ако в класацията ни отпреди година имаше 13 различни модела на цена под 20 000 лева, сега са само пет.

Причините за тази тенденция са различни. От една страна, и производители, и дилъри започват постепенно да се отказват от носещите най-малка печалба автомобили от клас А - коли като Skoda Citigo, Seat Mii или Suzuki Celerio вече не се предлагат на българския пазар.

Преди година поостарялото пето поколение на Opel Corsa можеше да се купи за 19 000 лева. Сега новата генерация започва от 26 000 лева. Снимка КОЛЕЛА

От друга, някои от традиционно достъпните модели, като Opel Corsa или Ford Fiesta например, смениха поколенията и новите им версии се изкачиха рязко нагоре по стълбицата. Донякъде това е резулат от европейските изисквания - новите коли имат повече задължително оборудване, а и трябва да покриват по-строги екологични стандарти, което налага доработки по задвижването.

В проучването си сме взели предвид само цените в официалните ценови листи на вносителите. Сезонни отстъпки или намаления за складови бройки, които не са отразени в тези листи, не са разглеждани и от нас. При модели, които са технологично почти идентични помежду си и се правят на едно и също място (като Toyota Aygo, Citroen C1 и Peugeot 108 например), сме посочили само най-изгодния вариант.

В описаното оборудване пропускаме системите за сигурност, които вече са задължителни за всички производители - въздушни възглавници, датчик за налягането в гумите, ESP и така нататък. Ще отбележим само, ако някъде липсват.

20-те най-евтини нови коли в България през 2020:

fallback
  • #44
    до 45 ( преди 4 години )
    Дали проблемът е в колата, или в покрития със специфична слава сервиз на АИ?
  • #43
    анонимен ( преди 4 години )
    Ние купихме 5 Фиат Типо-та за доставки и са вече на по над 200 хиляди километра. Железни мотори, добър екстериор и готина мултимедия за парите си. Пластмасите са малко гадни вътре, но това за тея пари е окей.
  • #42
    анонимен ( преди 4 години )
    Фиат Типо, две години го карам само проблеми. В сервиза не могат да го оправят. Само се учат да го ремонтират, а проблема си остава. Не правете тази грешка да си го купувате.
  • #41
    Qwerty1 ( преди 4 години )
    Турски фЯти, рена и хюндаи...Мамалигарски разпадащи се недоразумения...Съветски призраци от миналото... словашки **кии . Клиото става, стига да не идва от Турция, а и това е кола която се кара само първите 3 години.. после на *** или се отървавате за без пари . Сузуки суифт е невероятна малка колица..но не и на невероятната посочена цена.. толкова само за витара. Според мен най доброто от показаните е сеатчето
  • #40
    Steffan ( преди 4 години )
    Това което е показано - това са сапунерки. Най-евтина нова кола ??? За 20 - 25 хилки може да се вземе нещо по-добро и по-добре оборудвано.
  • #39
    Скептик ( преди 4 години )
    Ако трябва да избирам между посочените - Фиат Типо или Дачия Лоджи.
  • #38
    Тодор ( преди 4 години )
    Добре, и кои са колите? Дачия Сандеро е ясна...
  • #37
    анонимен ( преди 4 години )
    Колата е като жената колкото повече си я гледаш по-дълго ще ти служи.
  • #36
    младен ( преди 4 години )
    Абе..все за стар премиум марка мерц. ауди или БМВ се говори, някой нещо за лексус няма ли да каже?
  • #35
    Карлос ( преди 4 години )
    Фиатчето не е никак лошо, карам служебно такова, но не с базовия двигател. Без да си кривя душата колата си Става! Луд фен съм на японска марка, но тази кола е добра. Моята служебна е от най високите нива на оборудване и е наистина добра, много приятно съм изненадан. За две години и около 45хил.км. никакви ядове, просто карам.
fallback
Последни