fallback

Кои са 20-те най-евтини нови коли в България?

През 2018 в класацията ни имаше 13 модела под 20 000 лева, сега са само пет

Новите автомобили стават все по-недостъпни: това е печалният извод от традиционната проверка на Automedia.bg кои са най-евтините нови коли на българския пазар. Ако в класацията ни отпреди година имаше 13 различни модела на цена под 20 000 лева, сега са само пет.

Причините за тази тенденция са различни. От една страна, и производители, и дилъри започват постепенно да се отказват от носещите най-малка печалба автомобили от клас А - коли като Skoda Citigo, Seat Mii или Suzuki Celerio вече не се предлагат на българския пазар.

Преди година поостарялото пето поколение на Opel Corsa можеше да се купи за 19 000 лева. Сега новата генерация започва от 26 000 лева. Снимка КОЛЕЛА

От друга, някои от традиционно достъпните модели, като Opel Corsa или Ford Fiesta например, смениха поколенията и новите им версии се изкачиха рязко нагоре по стълбицата. Донякъде това е резулат от европейските изисквания - новите коли имат повече задължително оборудване, а и трябва да покриват по-строги екологични стандарти, което налага доработки по задвижването.

В проучването си сме взели предвид само цените в официалните ценови листи на вносителите. Сезонни отстъпки или намаления за складови бройки, които не са отразени в тези листи, не са разглеждани и от нас. При модели, които са технологично почти идентични помежду си и се правят на едно и също място (като Toyota Aygo, Citroen C1 и Peugeot 108 например), сме посочили само най-изгодния вариант.

В описаното оборудване пропускаме системите за сигурност, които вече са задължителни за всички производители - въздушни възглавници, датчик за налягането в гумите, ESP и така нататък. Ще отбележим само, ако някъде липсват.

20-те най-евтини нови коли в България през 2020:

fallback
  • #34
    Аз съм ( преди 4 години )
    Четох.... Четох... Нисък бил стандарта... Бойко е виновен... Новите коли са скапани.... Аве пичове докато го карате " Аз ги лъжем, че работим, пък те ме лъжат, че ми плащат" няя стане работата. Я пуснете по един 3 дневен болничен да ви е мирна главата докато пръскате на Боровец / не за друго а щот веднъж се живее де*ба!/, и не му мислете толкоз... Пък чакайте някой да ви оправи... ;)
  • #33
    анонимен ( преди 4 години )
    Да се кефиш на стара кола е като да се кефиш на обществена тоалетна. Не включвам тук класиките като 250 GTO, които по начало никога не са купувани да се карат в ежедневието
  • #32
    анонимен ( преди 4 години )
    остави как се гледа, помисли за тримата предишни ползватели, които са си бъркали в носа, п.рд.ли са на седалката и са плюли по волана през 15 от последните 20 години :D
  • #31
    анонимен ( преди 4 години )
    тия с сегмент D кола дето мислят, че са върха на сладоледа - само ще ви кажа: никой не ви завижда.. никой бацета. 2005 е кола на близо 20 години. Това че вози еди как си не означава, че няма по всяко едно време да се счупи някъде нещо... Това е най-важното за мен! да разчиташ на колата си. И без тия глупости "ако се гледа добре" колко и да се "гледа" като си стане на 20 години си е на 20 години - всичко по нея старее безвъзвратно - всяко съединение, всяко уплътнение и т.н.
  • #30
    анонимен ( преди 4 години )
    до 31 - тури си едно "бай" пред името и коментара ти се връзва тамън....
  • #29
    Ganev ( преди 4 години )
    Една купчина ламарина и пластмаса кое в тези коли струва 20000 лв пове4е от 5000 не струват. Толкова бих платил това им е реалната цена
  • #28
    долния ( преди 4 години )
    брато, има и панда, и типо, по-добре първо чети и после давай акъл
  • #27
    До : теслЪ ( преди 4 години )
    Не е Типо, а Панда. От твоето мнение се подведох. А прочете ли колко "прилично" е оборудването. Това е най-неприличното оборудване от всичките изброени коли в списъка. Единствените "екстри" са радио и предни ел.стъкла. Дори климатикът трябва да си доплатиш и цената става солена. Кола гола точно, като пушка. Ама наистина гола. А за размерите също си се объркал и то доста. Това е колата с едни от най-малките вътрешни пространства от изброените. Само Ъп и Айго са с по-малки.
  • #26
    До: теслЪ ( преди 4 години )
    И що си мислиш, че само Типото не е с 3 цилиндров двигател? Я виж колко много други са също с 4 цилиндъра! А колкото до оборудването ти препоръчвам да се качиш на Сузукито, Хюндай или Кия и ще разбереш какво е наистина богато оборудване! И най-важното е, че нямада станеш абонат на сервиза, докато с Фиата не се знае. Ако вярваме на класациите за качество и надеждност Фиат са винаги доста надолу, малко по-добре от Дачия и Рено. Това е положението с Фиатката!
  • #25
    До: АЗ ( преди 4 години )
    Единствената злоба и завист се виждат от твоите мнения! Като ти е кисело гроздето що злобееш срещу хората с нови коли? А най-голямата тАпотия беше, че тези с новите коли завиждали на тези с новия внос. По-глупаво оправдание не можа ли да измислиш? И се чудя какви комплекси те тресат, че си тръгнал да правиш сметка на тези, които са изкарали някакви пари и са си купили нова кола. Нито ти си им дал парите, нито ти си им ги изкарал, че да правиш чужди сметки. Карай си новия внос "умнико"!
fallback
Последни