IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 модела на Lancia, които струват колкото Ferrari

От Delta Integrale до Stratos - безсмъртните класики от Торино (ГАЛЕРИЯ)

10 модела на Lancia, които струват колкото Ferrari

Прочутата италианска марка Lancia има почти 115-годишна история, но сега е представена в Европа само от един модел - Ypsilon, и на само един пазар - родния си. Затова днес името се свързва най-вече с тази компактна градска количка. В миналото обаче Lancia бе синоним на лукс, технически постижения, спортен дух, победи по пистите и превъзходство по обществените пътища. Спомнете си само за Delta Integrale. Все пак автомобилите на Lancia бяха сред първите, въвели монокока като конструкция, а също независимото окачване, V-образните четирицилиндрови и шестцилиндрови двигатели... Затова и моделите от славното минало на марката днес са много търсени от колекционерите и цената им често гони тази на марки като Ferrari.
 

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 9 ( преди 3 години )
    Каква печалба бе човек, скоро четех че цялата ВАГ група имат доста над 100 милиарда дългове. Какви печалби, какви 5 лева? Към днешна дата май няма прозводител, който не е затънал в дългове.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ето как си проличава разликата, италианците си закопаха марки като Ланча, Алфа Ромео, Мазерати с лошо управление и маркетинг, слаби техническики решения, а немците възродиха всяка марка която придобиха - Ламборгини, Бентли, Бугати, като и евтините Шкода и сега Сеат последните години са на печалба.
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Не можеш да сравняваш Ланча с Алфа Ромео в Италия, защото ценовия диапазон е огромен. Нормално е да сравниш Ланча с Форд Фиеста или Поло - примерно. Все едно да кажеш, че Ланча продава повече от Ягуар?
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    batmiti ( преди 4 години )
    Голям почитател съм на Ланча. И в момента карам Ланча. За съжаление , марката бе затрита от ФИАТ , и в ча стност от Серджио Маркионе /лека му пръст/. И въпреки всичко в момента Ланча продава повече от Алфа Ромео., и то само с един остарял Ипсилон. Дано при новите собственици има промяна.
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ланча са също първите, които въвеждат V образен двигател в граждански автомобил и електронно управление на системите по двигателя.
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Любопитен ( преди 4 години )
    Lancia бяха сред първите, въвели монокока като конструкцияТе СА първите!
  • #4
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Аз имам тайна надежда, че след сливането на Fiat и PSA ще има опит за съживяването на Ланча. Карлос Таварес е състезател и има слабост към подобен вид марки.
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 4 години )
    Да, но Талбот, Лотус нямат историята на Lancia.
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до първи ( преди 4 години )
    из вкъщи се мотаят картинките от дъфки Турбо от 90-те години, и повечето от марките ги няма, Талбот, Лотос....
  • #1
    18 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Lancia е, може би, с най-тъжната история в света на автомобилите. И други са изчезвали или са полумъртви, но просто нямат харизмата на тая марка.