Лимитираните серии автомобили са един от най-известните способи за повишаване на интереса към даден модел и съответно за увеличаване на неговите продажби. Понякога става дума само за добавяне на нов цвят или допълнителни опции, но има и случаи, в които в разработката на автомобила се включват външни компании от напълно различна индустрия.
В случая става дума за производители на козметика, дрехи, обувки и спортна екипировка, които участват в колаборация с автомобилни компании. Например, брандът Gucci си сътрудничи с Fiat за направата на специална версия на ретро-хечбека 500, а спортният гигант Adidas е партньор на най-успешния производител в Европа Volkswagen. Ето ви 12 такива примера:
Марката за ежедневни и спортни дрехи Helly Hansen си е партнирала с много производители, но в случая става дума за съвместен проект с Renault. Това е брандираният кросоувър Captur, който се отличава и с необичайните за модела цветове - червен Deseo и бял Delhi. Автомобилът се предлага само в топ-версията с всички екстри, включително и системата Extended Grip.
Снимки: Производителите