IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-AMG G 63 срещу Range Rover Sport SVR в дърпане на въже

Двата високопроходими модела имат приблизително еднаква мощност (ВИДЕО)

Mercedes-AMG G 63 срещу Range Rover Sport SVR в дърпане на въже

Британският YouTube-канал Carwow организира дуел между новия Mercedes-AMG G 63 и обновения Range Rover Sport SVR. Двата луксозни всъдехода премериха сили в дърпане на въже. Машините са оборудвани с бензинови V8 мотори с приблизително еднаква мощност и са "обути" в стандартни гуми.

Състезанието е върху трева, като при активиран оф-роуд режим при G-Class са блокирани и трите диференциала. Теглото на Mercedes-AMG G 63 е със 183 кг. по-малко от това на неговия съперник, а неговият 4,0-литров битурбо V8 е с 10 к.с. по-мощен от 5,0-литровия двигател с механичен компресор на британеца.

Германският всъдеход развива 585 к.с. и 850 Нм в диапазона от 2500 до 3500 ооб/мин, докато творението на SVR има 575 к.с. под капака, като въртящият момент от 700 Нм е достъпен между 3500 и 5000 об/мин.

За по-голяма обективност блогъри провеждат няколго опита, като резултатите в крайна сметка са напълно еднозначни.

Снимка и видео: Carwow
 

 

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    За офроуда ( преди 3 месеца )
    Тези след 90-та година няма да изкарат и един ловен излет в гората! Освен това, правете разлика между терените. За песък, дефендъра е може би добър, но на кал няма шанс. Затова в бг гората най-уважавани са гегите. Говорим за цена-качество-издръжливост! Японките не ги споменавайте, че с половин сант луфт в сегментите гасят и на боклука...
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Да говори патило ( преди 3 месеца )
    Колеги, чудя се, що в гората почти няма рейндж? Само питам.. и запомнете, не е важно, колко дърпа, а колко пъти ще дръпне. Когато Г са правили блокажи, англетата са карали каляски ;)
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Английска хуморист
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    RR ( преди 7 месеца )
    А,180 кила проблем станаха,я вижте малко клипчета където G класата тегли по-тежки от него, ама тогава нищо не казвате, сега като му набиха шамарите и ревнахте.Това германче наистина става само за комплексари да гледат лошо по светофарите от него, много прехвалено, а офроуд качествата му са на средно ниво, да не говорим че нивото на водно препятствие което може да преодолее е 60 см, смях, като на лека кола, а Рейнджа гази 83 см. Рейндж Роувър си е машина за тежки терени а G е за тежки комплексари
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Nik ( преди 7 месеца )
    А факта че едното е с 200 кила по тежко прасе нема значение, нале? Важно е сеир да има... а натоварете и двете магарета с колкото поберат чувала песък - едно че мерджана ще натовари 2 пъти повече, друго че онова ще се влачи след него като консерва...
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Никола ( преди 7 месеца )
    Циркаджии
  • #8
    9 rate up comment 8 rate down comment
    SVR ( преди 7 месеца )
    Има една стара максима - който се опитва да е навсякъде, накрая е никъде. Това е и на мерцедес работата, не може да произвеждаш автобуси, микробуси, камиони, ванове, уж спортни коли и т.н и да смяташ че можеш да правиш всичко добре, в това вярват само хората от бедни държави като нашата и албания, при албанците ако кажеш нещо против мерцедес може да ядеш бой дори, много са наивни. Та навсякъде си има специалисти, а специалиста по всичко е специалист по нищо. Е Рейндж са специалистите на офроуда.
  • #7
    7 rate up comment 4 rate down comment
    488 ( преди 7 месеца )
    Аз не разбирам защо сравняват истински джип с тая смешна квадратна паркетка? Ленд Роувър са създадени през 1948 г и на най-отвратителните терени на земята навъртат по 4-5 милиона км, този смешен *** G класата е създадена 1979 от Щаир и е копиран от Jeep. На хартия е голям джип, ама реално просто плаши гаргите, и порталните мостове и блокажите са просто реклама, Митсубиши Паджеро го разкатавше на Дакар всяка година. Най-големия успех на G е че разни *** гледат лошо от него по светофарите
  • #6
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Колев ( преди 7 месеца )
    Няколко пъти вече ми се случва да дърпам затънал процеп с моя Range rover sport,това е факт. Уникален е
  • #5
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Един ленд крузър ще ги дърпа двата взети заедно.