IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW направи 20 0000 бройки от i8, но производството спира

Хибридната спортна кола няма да получи наследник

BMW направи 20 0000 бройки от i8, но производството спира

Компанията BMW се похвали, че е произвела 20 000 бройки от хибридния си спортен модел i8. Той се появи през 2014 г., като се сглобява в завода на марката в Лайпциг. 

Моделът е по-скоро имиджов, като представлява хибрид за града, но с външност на суперкола. Като цяло 20 000 бройки за 5,5 години не е особено впечатляващо постижение, като това също е повлияло на решението за спиране на производство, което ще стане през април 2020 г.

BMW i8

Все пак, трябва да се уточни, че BMW i8 съвсем не е обичаен хибрид, най-малкото, защото е доста скъп. Базовата му версия струва 147 500 щатски долара. Компанията пусна лимитирана серия от 200 бройки - BMW i8 Ultimate Sophisto Edition, която струва близо 165 000 долара, а сега подготвя и "прощален" вариант Sophisto Edition.

"BMW i8 е специален автомобил, който представлява образа на удоволствието от шофирането. И ние сме много горди, че в нашия завод произвеждаме този автомобил", коментира директорът на завода в Лайпциг Ханс-Петер Кермсер.

За съжаление, компанията взе решение да не работи върху наследник на i8. В BMW обаче са убедени, че хибридните и електрически модели, които ще предложат в близките години, ще бъдат достатъчно интересни за клиентите на марката.

Снимки: BMW

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Stefano ( преди 4 години )
    Първо 200 000 в заглавието,после 20 000....
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Китаеца ( преди 4 години )
    Сега разбирам,защо,как и откого се е научил да лъже и маже "бога слънце" нашият "любим" премиер Бойко Борисов .
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    ама вие вярно много си фантазирате китайци и технологии нали видяхме какво направиха като купиха волво 500 000 бройки обратно в сервизите за подмяна на впускателни колектори заради възпламеняване на автомобили така че китайците са най големите шарлантани и мошеници германците поне имат някаква техническа култура и са принудени от конглокенция да се надпреварват с азиатците
  • #4
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Бавно, но славно се отичат в канала, отивайки при немската електроника. Марките вероятно ще останат, като имена извесно време, но ще бъдат изкупени. Китайците ще си ги купят. Тогава има вероятност малко да им се вдигне качеството, защото немци няма да участват в технологичнните процеси. Немеца, каквото пипне и го ос-и-ра.
  • #3
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Това за старите лаври го говоря от години. То се вижда съвсем ясно, как лъжат, мажат и се мъчат по всякакъв нечестен начин да се задържат на повърхността. само с лъжи, купени медии и фалшиви тестове не става. Казвал съм го и пак го повтарям специално за форумното германофилче, защото той все не е разбрал. Резултатът е налице сега и се вижда ясно.Тойота им помогна, даде им технологии и всичко,за да започнат,но немеца си е немец.Нищо не става от него.Ползват наготово и пак немогат.Какво да говорим
  • #2
    7 rate up comment 3 rate down comment
    .. ( преди 4 години )
    Не знам дали е за радост или за жалост, но немските "гиганти" малко по малко губят позиции.Вече колко години минаха, а дори за имидж нямат реален конглокент на Тесла. Това не говори добре.Очевидно лежат само на старите успехи и не си дават сметка, че китайчето зад ъгъла само чака да ги "лапне".
  • #1
    15 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ама що тъй бе? Ама що така? Нали беше супер, мега, гига успешна? нали продавахте супер много бройки и чупехте рекорди? Що накрая немските лъжи лъсват така ясно? Може би разчитат на късата памет на феновете си и могат да лъжат, лъжат и пак лъжат без да се забелязва от тях. Ами явно номерът минава. има обаче хора, които следят и помнят какви са ги дрънкали. Тойота им удари рамо, но немеца си е немец и каквото и да пипне, дори да е било съвършено ще го развали. Факт!