IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Когато 900 нютонметра не са достатъчни

Volkswagen Touareg V8 TDI получи тунинг от Abt

Когато 900 нютонметра не са достатъчни

Актуалният Touareg маркира края на една ера, тъй като е последният модел на Volkswagen, предлаган с осемцилиндров двигател. От началото на годината флагманът на марката се предлага с най-мощния от всички TDI – нещо като изгодна алтернатива на Audi SQ7 и Bentley Bentayga Diesel.

Осемцилиндровият агрегат е всичко друго, но не и слаб. Стандартно той разполага с 422 к.с. и 900 Нм. И в случай, че тези данни ви се струват недостатъчни – причини винаги могат да се намерят – помощ ще ви окаже тунинг-фирмата Abt.

VW Touareg Abt

Най-големият тунинг-специалист за продукти на концерна Volkswagen включва Abt Engine Control и вдъхва на осемцилиндровия агрегат още 78 к.с. и 70 нютонметра. Резултатът са кръгло 500 к.с. и 970 нютонметра. Ускорението до 100 не е обявено, но вероятно е по-добро от серийните 4,9 секунди.

Цената на автомобила с доработките е 89 825 евро. Който няма нужните дребни, може да направи и своя V6 TDI по-бърз. Мощността от 286 к.с. и 600 нютонметра може да бъде вдигната до 330 к.с. и 650 нютонметра. Ъпгрейд за по-слабата версия с 231 к.с. ще дойде през 2020 г.

Abt не променя нищо по каросерията и окачването, но предлага един куп нови джанти с размер до 22 цола. По желание може да се поръча и LED-осветление във вратите, което прожектира логото на Abt на земята.

Снимки: Abt Sportsline

Вижте още снимки в галерията:

0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    ВАГинаторчето пак се е развихрило и пише с какви ли не имена. Раздвоението ми на личността взема връх и няма спиране в защита на селската марка. Колко ли акции има в нея, че така яростно да я защитава не зная. Явно са много и печели много. Може и на мнение да му плащат. Нищо чудно. За такива лъжи и измами ВАГ са готови на всичко. Справка дизел гейт и другите им простотии. Мало-умниците обаче обичат да бъдат лъгани и мамени. Вярват на сладки приказки и реклами. На такива разчитат ВАГ. Факт!
  • #29
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Вариатор ( преди 6 месеца )
    В симулация на гонка между Туарега и Х m50d. в сайта цепферс става ясно ,че до 140км двете машини ускоряват еднакво в 9.4с след което въртящия момент и обема казват своето и Туарега пресича 200км за 20.7 с докато БМВето отнема 22.5с До 250км разликата се увеличава още до достигането на 5сек време .
  • #28
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Вариатор ( преди 6 месеца )
    Бил патил с Фолксваген ми как няма да патиш аз като само те гледам ми става ясно как някой ти е пробутал някой гроб на 500х километра и после Фолксваген били виновни.Не никой не ти е виновен сам си си виновен...Отиди до Германия или Швейцария купи си кола на истински километри ,поддържана във нормален сервиз и си карай....Кой в днешно време прави коли да издържат по половин милион?!?!??!Никой няма полза колата се взема нова лизинг бам 5 години и 150х километра и чао следващата
  • #27
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Вариатор ( преди 6 месеца )
    Какви измамници ве брат какви 5 лева?Изманици били ВАГ тебе с какво точно те измами Ваг бе комплексар?За кое измамили за изгорелите газове ами сами ти ли не разбра ,че почти всички фирми са лъгали !!!А честно ли е да набиват само във Европа незнам кой си Еко стандарт а целия останал свят да се прави на Луд .Ми не живеем ли всички на една и съща Планета???Какво пазим тук като от другата страна на света никой не ебава и от това страда само Европа и ние европейците да караме коли с 1литър двигатели
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Неук ( преди 6 месеца )
    Между другото радар заглушителите правят невъзможна употребата на повечето екстри като сензор за дистанция, лайн асиста, парктроника и други. Лазерният заглушител не пречи, освен на датчика за заслепяване на насрещно движещите се и на нощното виждане и то единствено в момент на задействане. Та СЮВ с ускорение на спортна лимузина и употреба в България за мен са несъвместими неща.
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Неук ( преди 6 месеца )
    Дериват е термин във финанс. и химията, но не е препоръчително да се използва в по-общ смисъл. Сравнение в качеството между средно бюджетен VW и представител на високия клас, ще Ви покаже, че има наистина огромна разлика в полза на последния. Американците твърдят, че не може да се замести липсващия обем, но до 200 x5m50d и нечипосан 4.0 tdi с ток са почти равни. След това обемът и върт. момент бие. Къде ще го използвате? Имате ли радар и лазер заглушители за 10000 лв? Има смисъл за зап. Европа
  • #24
    3 rate up comment 4 rate down comment
    до 21 ( преди 6 месеца )
    Сам си отговори защо хората така се дразнят на VAG. Защото са измамници и хората са се парели. Нали знаеш, никой не иска да го лъжат. За това реагират така. И аз съм от хората, които - веднъж фолксваген, повече никога фолксваген.
  • #23
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Вариатор ( преди 6 месеца )
    Единствената пръчка това си ти. Туарег си е супер а ти отиди и си драскай под статиите за великите японски автомобили и техните джипове който напоследък са много модерни със своите атмосферни двигателчета по 2.4 литра и великият Вариатор..... Явно пиенето в селската дискотека е приключило и нямаш друга работа та да пишеш глупости по нощите.....селски
  • #22
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Качествена кола и дериват на ВАГ в едно изречение не ги употребявай никога Краварче, защото са оксиморон! Имаш претенции никой да не пише нещо негативно за любимата ти селска марка, а когато има статия за японски автомобил ти си първи в простотиите. Поне хората тук пишат истини, а не като теб. И това да цъкаш минуси и плюсове е наистина чудесно нещо. Ставаш много убедителен по този начин нали? Всъщност си жалък. А Туарега си е чиста пръчка!
  • #21
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Краварче ( преди 6 месеца )
    Защо под всяка статия за ВАГ и хоп поредния реднек краварски да се изходи.?!?!?..Алооо това е статия за Туарег скъпа ,качествена кола със интериор и екстериор ...... А ти давай чиба от тук иди там под статиите за Свети Илон дето прави презентации Напушен!!!!!!