Само преди дни компанията Nissan обяви, че по време на автосалона в Женева през март догодина ще покаже първата бройка от серийния GT-R50, разработен съвместно с ателието Italdesign по случай 50-годишнината на легендарния модел. От колата, струваща 1 млн. евро, ще бъдат построени точно 50 бройки, като в основата им е превърналото се в легенда спортно купе.
По този случай изданието Motor1 реши да припомни как през годините се е променял култовият модел. Вероятно, някои не знаят, че първоначално бързата и мощна машина не е била купе, а седан. И не се е казвала GT-R, а Skyline. Ето как автомобилът се променя през годините, за да достигне до сегашното си поколение R35.
Nissan GT-R50 Italdesign
Това е един от най-впечатляващите японски спортни автомобили, които някога са се появявали. Серийният GT-R50 излиза в ограничен тираж, като беше показан по случай юбилея на модела. Каросерията е преработена с помощта на спецовете от Italdesign, а мощността на двигателя е увеличена до 720 к.с. Японците признаха, че не всички бройки са продадени, така че ако имате 1 млн. евро, можете да станете собственик на най-якия GT-R за всички времена.
Това е един от най-впечатляващите японски спортни автомобили, които някога са се появявали. Серийният GT-R50 излиза в ограничен тираж, като беше показан по случай юбилея на модела. Каросерията е преработена с помощта на спецовете от Italdesign, а мощността на двигателя е увеличена до 720 к.с. Японците признаха, че не всички бройки са продадени, така че ако имате 1 млн. евро, можете да станете собственик на най-якия GT-R за всички времена.
Снимки: Nissan