IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW M2 Competion срещу Alfa Romeo 4C на дъжд

Има ли шансове италианското купе срещу баварския снаряд? (ВИДЕО)

BMW M2 Competion срещу Alfa Romeo 4C на дъжд

Доста любопитно сравнение направиха британски блогъри, които в своя канал в YouTube показаха съревнование между два на пръв поглед неравностойни като характеристики автомобила - BMW M2 Competition и Alfa Romeo 4C. За да се изравнят донякъде възможностите им, двете машини се състезаваха на мокра писта.

На пръв поглед Alfa-та изглежда обречена, тъй като тя разполага с 243 к.с., докато баварското купе има 411. Тя обаче печели по други параметри - като теглото, например. Теглото на 4C е само 895 кг., докато M2 тежи 1662 кг. Затова и ускорението от 0 до 100 км/ч при двата автомобила е еднакво - 4,4 секунди!

Сериозно влияние върху представянето на машините оказват и техните шофьори, като при първия опит този на BMW-то допуска грешка на старта. При третия същото прави и шофьорът на италианската кола. Едва при четвъртата надпревара се вижда ясно, че автомобилите имат почти изравнени възможности.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 17 rate down comment
    пропов ( преди 4 години )
    Много Професори писали тук словесни... изпърдявания. БМВ М2, М3, М4, М6, М8... са еталони за спортни седани от как съществува понятието, то ест от как БМВ се светнаха за тази ниша преди 30 години. Цял свят ги признава, хората ги искат, мечтаят за тях. Тези машини са база за побеждаващи състезателни коли, защото имат страхотно шаси, теглови баланс, ресурс за тунинг.... Ама наш *** пак е наобратно.
  • #9
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    M2 е по-практичната кола. Можеш да ходиш с нея до магазина и да я ползваш ежедневно. На драг е по-бърза макар да прави по-лош старт заради тежестта си. 4c вероятно ще е по-добра на писта със завои и сигурно ще даде по-добро време пък и сигурно ще е по-забавно да се кара толкова лека кола, обаче явно на клиентите не им пука много за тая работа защото ще идеш 3 пъти да я караш на писта през другото някакви 2.5 тонни джипове ще те правят смешен на аутобана всеки ден.
  • #8
    2 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Като алфата е по добрия вариант защо не я купуват и я свалят от происвойство?
  • #7
    17 rate up comment 3 rate down comment
    знаещ ( преди 4 години )
    Алфата е не само по-добрият във всяко отношение автомобил, но и е по-красивият! А знаете ли защо теста е на мокро? Защото на сухо, Алфата се подиграва с тежката баварка, която е с почти 2 пъти по-висока мощност, но въпреки това е по-слабата на пътя. Немците, така и не разбраха, че една кола не е само коне. Много други неща са по-важни...
  • #6
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Баварски снаряд или баварски шлеп? Я помислете малко. И както винаги съм казвал, немците НЕ МОГАТ ДА ПРАВЯТ КОЛИ!!! Правят тежки шлепове, които върсят само направо! Това е неоспорим ФАКТ! Тежка и скъпа кола с 3-4 турбини и други глупости всеки може да направи. Номерът е да направиш лека, управляема на достъпна цена кола, която да се подиграва с немското автомобилостроене, което е по степен на развитие от миналия век. ФАКТ!!!
  • #5
    15 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    За българина и 2.5 тонен СУВ с 5 литров двигател е спортен автомобил. Недей да обясняваш на Бай *** ти какво е спорт и какво не....
  • #4
    12 rate up comment 1 rate down comment
    QUADRIFOGLIO ( преди 4 години )
    П.С. Драгът е бездарен спорт, защото в него нито се реализират пълните възможности на един автомобил, още по-малко на един шофьор. Хубавия автомобил не притежава само огромна мощност, той трябва да е и управляем. Възможностите на колата и уменията на водача се проявяват на писти, като N
  • #3
    16 rate up comment 1 rate down comment
    QUADRIFOGLIO ( преди 4 години )
    Ха ха ее това не е първото сравнение на тези два автомобила и Алфа 4с не за първи път прави бавареца смешен на драг, а тя е пистов автомобил, много лек. На пистата Алфа 4с ще покаже многократно по-добро време, по простата причина, че е много по лека, което значи, че може да се предприема намаляване преди завой доста по-късно, защото едно е да спреш 800 кила, съвсем друго е да спреш 1600.https://***.youtube.com/watch?v=XUJCSc587yk
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Тези 2мата са абсолютни аматьори, да се научат да включват скоростите тогава да правят ревюта. Сега не може да разбереш коя кола е по-бърза защото постоянно се бавят с превлючванията на предавките.За малко това видео можеше да е много по-интересно и щеше да се казва "как умряхме при при аквапланинг, защото ме пълни ***"
  • #1
    6 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Баварският снаряд...