IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

AMG събужда по-добре от кафе

Функцията, наречена „емоционален старт“, е стандартна за всички модели на марката

AMG събужда по-добре от кафе

Събуждате се трудно? Не обичате да се измъквате от леглото? Е, Mercedes AMG измислиха добър начин да ви измъкнат от постелята и да събудите себе си и съседите си. Тя се нарича „емоционален старт“ и вече е стандартна за всички модели. Тя може да бъде използвана и просто да покажете на всички наоколо, че притежавате автомобил, сглобен ръчно в Афалтербах.

Как функционира тя? Това е поредица от действия, при които двигателят се пали с всички клапи в ауспуха в отворено положение и леко увеличени обороти на двигателя. За да бъде задействана тя, едно от лостчетата зад волана (без значение кое от двете) трябва да бъде дръпнато и задържано преди да бъде натиснат бутона старт/стоп. Двигателят се събужда с всички видове емоции, които феновете на спортните автомобили могат да си представят, а звукът преминава през четирите ауспухови тръби.

Мухата в кацата с мед е фактът, че клапите не остават отворени дълго време. Ако искате от ауспуха да продължи да излиза същата високообортна симфония, трябва да активирате ръчно отварянето на клапите, което ще донесе удоволствие и за пръстите ви.

Увеличените обороти при стартиране не са нещо съществено, като се има предвид че двигателите на AMG имат една от най-добрите съпровождащи акустики изобщо. При нормален старт оборотите са около 1800, докато при „емоционалния“ са с 300 отгоре, т.е. определено над 2000. И ако искате да развъртите двигателя повече след студен старт, няма да имате късмет, защото той е ограничен първоначално на 4000.

Снимка: Mercedes

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    камра
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Вальо ( преди 7 месеца )
    Аз не ги харесвам тия коли щото 98 % ги карат прости комплексирани селяци, даже веднъж видяхме един дето се беше търкалял 100 метра, едва се виждаше от пътя с една Г класа и се чудехме дали да не отидем да го допребием ако още мърда, че изпреварваше в аварийната лента и създаваше сериозна заплаха за нормалните хора. Естествено за такива не бих се обадил на бърза помощ, за тях няма нужда.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ром от Лом ( преди 7 месеца )
    Бате, а ние бехме с мерцедеса с 300 км/ч, 12 човека се натоварихме може от това да е пращяла, но черна кожа и златни зъби бате само мерцедес признава, нищо друго. На бай *** любимата марка, турци, албанци бедни източноевропейци само мерцедес сънува, то други коли няма имало нещо Ролфсролс дето някой викат по-убуу от мерцедеса ама не е вярно, няма такива коли бате. S63 и катуна вътре, и цвят шукар да е, да отива на Хасан, Жерито и Рамбо на зъбите батеее.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Victor ( преди 7 месеца )
    Като цяло е така, аз съм фен на Мерц, имах S65 AMG C217, не мога да се оплача но звучеше много импотентно, за 12те си цилиндъра звука не беше хич добре, да не кажа, че е сравним с разни Лексуси и Nissan GTR дето са с наполовина по-малко цилиндри.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    късно е за шамари акъл и мензис не ти ли дойдат на време не ги чакай така че внимателно с акселератора карай си в дясното платно и се оглеждай и се ослушай https://youtu.be/W4XZBolUEl4
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    488 ( преди 7 месеца )
    Забравих да кажа, че дядо ми и баба ми също бяха в колата и също не харесаха звука. Аз даже се очудих но майка ми ми изплющя един шамар и заспах.
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    не съди за управлението на спорт кари с активно шаси и окачване карай си твоята лагерна количка със 139 км.ч. и се оглеждай в страничните огледала за нископрелитащи амгта мки и ерески
  • #5
    2 rate up comment 3 rate down comment
    488 ( преди 7 месеца )
    Слушам, щом казваш, така ще направя, те повечето от членовете на клуб 300 нямат нужда не само от мнение, а като цяло от нищо, тъй като вече не са много живи, което е нормално, спортните коли по принцип не тежат по 2.5 тона, освен amg де, те и по 2.6 тона имат. Бог да го прости Хосе Антонио Рейес, но amg е за висока скорост само ро документи, над 190 км/ч става неуправляема и нещата завършват в насипно състояние.
  • #4
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    карай си количката със 139 по магистралата и не давай мнение на хора които са членове на клуб 300
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    488 ( преди 7 месеца )
    За сравнение, баща ми като чу едно Ферари F12, което мина покрай нас каза - лелее чу ли го как мърка, да ти настръхне козината. Това би била реакцията на всеки нормален човек, единствената германска компания с добра акустика е Порше, другите просто се мъчат ама не им се получава. Моля Ганьовците да не ме нападат, аз не съм ги нападнал, просто казвам факти, надявам се тук да няма адвокати на amg които да ме нападнат словесно, не че ще им обърна внимание де, аз просто казвам мнение, това е.