fallback

Maybach вече си има и всъдеходен модел

Всъдеходът GLS 600 официално влиза в гамата на луксозната марка

Луксозната марка Maybach вече ще предлага и втори модел, като съм седана се присъединява официално влезе и всъдеходът Mercedes-Maybach GLS 600. Той ще се произвежда в завода в Алабама (САЩ), но премиерата му се състоя на автосалона в китайския град Гуанчжоу. Което явто показва, че именно Китай ще бъде основният пазар на модела.

Както личи от името, в основата на всъдехода е новото поколение на Mercedes-Benz GLS. Новият модел запазва размерите на оригинала, като междуосието му е 3135 мм. Задните седалки обаче са преместени със 120 мм назад, което осигурява повече място за краката на возещите се. Обемът на багажика е 525 литра.

Луксозният кросоувър ще се предлага както с 5, така и с 4 места в салона. Седалките са мултиконтурни, като предлагат възможности за регулиране в различни посоки. Те разполагат с ободряваща функция Energizing и активна странична поддръжка, като облегалките им ще могат да се накланят на 45 градуса. Управлението ще става както с бутони на вътрешната страна на вратите, така и със сензорен "таблет" между седалките.

Задната част на салона е получила система за защита от шум, а климатикът може да запомни най-комфортните настройки и сам да активира система за рециркуляция, ако качеството на въздуха не е достатъчно добро. Нейните датчици регулират не само температурата, но и влажността на въздуха, а също така и ъгъла на слънчевите лъчи. Колата разполага и със собствен аромат, който се интегрира в климатика, както и в йонизатор на въздуха.

Пасажерите ще си общуват с водача чрез интерком, интергиран в акустичната система  Burmester, която се състои от 27 тонколони и 24-канален усилвател. Всеки от пътниците отзад има на разположение 11,6-инчов екран на мултимедийната система MBUX, като в системата могат да се включат до 8 външни устройства.

За максималният комфорт помага и пневматичното окачване с адаптивни амортисьори и система  E-Active Body Control. Стандартните за GLS компоненти да заменени с алуминиеви, за да се намалят теглото и вибрациите, а блокът за управление на окачването разполага със собствен алгоритъм за поведението на основните елементи. Каросерията на практика не се накланя при завои или внезапни ускорения или спирания.

Под капака на Mercedes-Maybach GLS 600 няма 12-цилиндров мотор, както се очакваше, а е поставен добре познатият 4,0-литров V8 с турбо и стартер-генератор. Той развива 550 к.с. и 730 Нм, катто системата EQ Boost осигурява още 22 к.с. и 250 Нм. Скоростната кутия е 9-степенна автоматична, като свързана със система за задвижване на четирите колела. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,8 секунди, а максималната скорост е 209 км/ч.

В Mercedes-Benz са убедени, че светът се нуждае от подобен автомобил, като уточняват, че през 2018 г. всяка седма продадена S-Class е била именно Maybach. Продажбите на всъдехода е стартират през втората половина на 2020 г., като цените не бяха обявени, но се очаква базовият вариант да струва минимум 200 000 щатски долара.

Още снимки - вижте в галерията.

Снимки: Mercedes-Benz 

fallback
  • #12
    Бай Ганю ( преди 3 години )
    Шофьорите на немски варели са нагли и ***, не дават мигач, гледат да натиснат, да прецакат, не знаят елементарни правила за движение. Не случайно символ на селяндурщината е Фолцваген и дериватите му Алди. Интелигентните хора карат автомобили различни от немските Факт неоспорим.
  • #11
    Печен ( преди 4 години )
    Когато нямаш за да имаш Майбах, се задоволяваш с тойота субърбън нисан или за каквото имаш. Но лукса на майбаха е неповторим това е мерцедес за гладък асфалт по хубав терен с маркировка. Рано е да се каже що за машина е преди братушките и арабските емирства да му изпробват възможностите.Но това е мерцедесИ си остава мерцедес
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    От TDI на Х6 3.0 дизел и премина? Колко личности съжителстват в твоето АЗ бе ***? Важното е, че все дизелче искаш и все за него си мечтаеш. Няква далаверка с нафтица има явно. То ако няма далавеча, трябва да си луд да искаш дизел. Ама ти си такъв, така, че и без далаверка може да искаш нафтова печка. Прозрачен си...
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    зарежи тойотата вземи си нещо по гъзарско някой кариерен самосвал ще го регистрираш като баничарка вземаш бричикарта и си баш батката на пътя
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Аве ей дженди #9, ти още не разбра ли че няма коли които: европееца предпочита коли които харчат малко? Бавноразвиващ ли си или си просто фен на ВАГ, което е едно и също! Това, което ти го пишат в рекламните диплянки не отговаря на това, което колата харчи на пътя.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Бат Бойко може да е всякакъв (даже и коли е крал и е лежал в пандиза в Чехия, но между нас да си остане), но явно си разбира от занаята, т.е. разбира от коли. Секвоята е чуден автомобил, но жалко, че не го продават у нас в европата. Само внос от САЩ става. Търсех да си вкарам и аз такъв, но вдигнаха цените на контейнерите от там, мита, акцизи, такси и офертата взе да не ме кефи. Много набъбна цената. Иначе не съм се отказал, ако изпадне изгодна оферта. Машината е ТОП!
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    скоро ще залезе модата на сув крайно време е предприемачите да се ориентират към катерпилар или коматсу с ролс бенли майбах са много царете на пътя а така ще вдъхваш респект отдалече всички в канавките
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    По едно време Мутрафона беше и със Субару Трибека, когато беше кмет на София, но се върна към старата изпитана марка и модел: Toyota Sequoia 5.7 V8. Тези немските подобия на СУВ са за деца от детската градина. С тях само до мола и чалготеката. За друго не стават...
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Тя Мутрата е с джиПката от време оно, още откакто беше главен секретар на МВР. Още тогава гръмна скандала за този СУВ, но бързо го потулиха. Оказа се, че джипката е конфискувана кола на нарко бос, който е от друга групировка различна от СИК, т.е. конКурент на Мутрата. И до ден днешен е със същата кола. Всъщност може и да я е сменил, но марка, модел и цвят са все едни и същи. Колата е доста впечатляваща и е супер желана от тези които разбират, а тя е: Toyota Sequoia 5.7 V8. Кола Мечта!!!
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Добре, че са трите лъча на емблемата, че някой не без основание може да си помисли, че Санг Йонг са изкарали нов модел. Имам съмнението обаче, че дори и те не биха могли да направят подобен кич.
fallback
Последни