fallback

Maybach вече си има и всъдеходен модел

Всъдеходът GLS 600 официално влиза в гамата на луксозната марка

Луксозната марка Maybach вече ще предлага и втори модел, като съм седана се присъединява официално влезе и всъдеходът Mercedes-Maybach GLS 600. Той ще се произвежда в завода в Алабама (САЩ), но премиерата му се състоя на автосалона в китайския град Гуанчжоу. Което явто показва, че именно Китай ще бъде основният пазар на модела.

Както личи от името, в основата на всъдехода е новото поколение на Mercedes-Benz GLS. Новият модел запазва размерите на оригинала, като междуосието му е 3135 мм. Задните седалки обаче са преместени със 120 мм назад, което осигурява повече място за краката на возещите се. Обемът на багажика е 525 литра.

Луксозният кросоувър ще се предлага както с 5, така и с 4 места в салона. Седалките са мултиконтурни, като предлагат възможности за регулиране в различни посоки. Те разполагат с ободряваща функция Energizing и активна странична поддръжка, като облегалките им ще могат да се накланят на 45 градуса. Управлението ще става както с бутони на вътрешната страна на вратите, така и със сензорен "таблет" между седалките.

Задната част на салона е получила система за защита от шум, а климатикът може да запомни най-комфортните настройки и сам да активира система за рециркуляция, ако качеството на въздуха не е достатъчно добро. Нейните датчици регулират не само температурата, но и влажността на въздуха, а също така и ъгъла на слънчевите лъчи. Колата разполага и със собствен аромат, който се интегрира в климатика, както и в йонизатор на въздуха.

Пасажерите ще си общуват с водача чрез интерком, интергиран в акустичната система  Burmester, която се състои от 27 тонколони и 24-канален усилвател. Всеки от пътниците отзад има на разположение 11,6-инчов екран на мултимедийната система MBUX, като в системата могат да се включат до 8 външни устройства.

За максималният комфорт помага и пневматичното окачване с адаптивни амортисьори и система  E-Active Body Control. Стандартните за GLS компоненти да заменени с алуминиеви, за да се намалят теглото и вибрациите, а блокът за управление на окачването разполага със собствен алгоритъм за поведението на основните елементи. Каросерията на практика не се накланя при завои или внезапни ускорения или спирания.

Под капака на Mercedes-Maybach GLS 600 няма 12-цилиндров мотор, както се очакваше, а е поставен добре познатият 4,0-литров V8 с турбо и стартер-генератор. Той развива 550 к.с. и 730 Нм, катто системата EQ Boost осигурява още 22 к.с. и 250 Нм. Скоростната кутия е 9-степенна автоматична, като свързана със система за задвижване на четирите колела. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,8 секунди, а максималната скорост е 209 км/ч.

В Mercedes-Benz са убедени, че светът се нуждае от подобен автомобил, като уточняват, че през 2018 г. всяка седма продадена S-Class е била именно Maybach. Продажбите на всъдехода е стартират през втората половина на 2020 г., като цените не бяха обявени, но се очаква базовият вариант да струва минимум 200 000 щатски долара.

Още снимки - вижте в галерията.

Снимки: Mercedes-Benz 

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Тея екрани на задните седалки изглеждат като мониторите, на които цъкат касиерките.
  • #1
    Дедо ( преди 4 години )
    Е как основен пазар Китай?!?! Тук ще продадат повече.
fallback
Последни