Сливането между групите PSA Peugeot-Citroen и FCA Fiat-Chrysler вече може да се смята за окончателно договорено. То създава четвъртия най-голям производител на планетата, отстъпващ само на VW, Toyota и Renault-Nissan (и то не с много). Обединената компания ще има цели 15 автомобилни бранда под шапката си. Но дали ползите от това съюзяване ще надхвърлят рисковете? Ето 15-те основни области, в които двете групи могат да спечелят една от друга според Automedia.bg.
15-те ползи от сливането PSA-FCA (ГАЛЕРИЯ):
Fiat-Chrysler - спасение за Lancia, Chrysler и Alfa Romeo
В Америка политиката към губещите марки е те да се закриват безмилостно, както постъпиха GM и Ford. Но Карлос Тавареш ясно заяви, че марките със славна история са богатство, от което не би се отказал, и че няма да закрие нито един от 15-те бранда на обединената компания.
В Америка политиката към губещите марки е те да се закриват безмилостно, както постъпиха GM и Ford. Но Карлос Тавареш ясно заяви, че марките със славна история са богатство, от което не би се отказал, и че няма да закрие нито един от 15-те бранда на обединената компания.