Сливането между групите PSA Peugeot-Citroen и FCA Fiat-Chrysler вече може да се смята за окончателно договорено. То създава четвъртия най-голям производител на планетата, отстъпващ само на VW, Toyota и Renault-Nissan (и то не с много). Обединената компания ще има цели 15 автомобилни бранда под шапката си. Но дали ползите от това съюзяване ще надхвърлят рисковете? Ето 15-те основни области, в които двете групи могат да спечелят една от друга според Automedia.bg.
15-те ползи от сливането PSA-FCA (ГАЛЕРИЯ):
Peugeot-Citroen - достъп до премиум сегмента
До момента PSA не успяваше да прибира големите маржове от високия клас, просто защото така и не успя да наложи собствената си премиум марка DS. Но сега французите ще разполагат с Jeep, Alfa Romeo и Maserati (а защо не и Lancia, ако Тавареш спаси славната компания от тъжната участ да продава ребрандирани Fiat Panda).
До момента PSA не успяваше да прибира големите маржове от високия клас, просто защото така и не успя да наложи собствената си премиум марка DS. Но сега французите ще разполагат с Jeep, Alfa Romeo и Maserati (а защо не и Lancia, ако Тавареш спаси славната компания от тъжната участ да продава ребрандирани Fiat Panda).