Сливането между групите PSA Peugeot-Citroen и FCA Fiat-Chrysler вече може да се смята за окончателно договорено. То създава четвъртия най-голям производител на планетата, отстъпващ само на VW, Toyota и Renault-Nissan (и то не с много). Обединената компания ще има цели 15 автомобилни бранда под шапката си. Но дали ползите от това съюзяване ще надхвърлят рисковете? Ето 15-те основни области, в които двете групи могат да спечелят една от друга според Automedia.bg.
15-те ползи от сливането PSA-FCA (ГАЛЕРИЯ):
PSA и FCA - икономии от мащаба
Колкото по-голяма е една компания, толкова по-добри позиции има в преговорите с поддоставчиците. В същото време много дейности, вършени досега поотделно, могат да се обединят. От новия алианс предвиждат тези икономии и синергии да им пестят най-малко по 3.7 милиарда евро годишно. Според анализатори на UBS ефектът може да надхвърли дори 6 милиарда евро.
Колкото по-голяма е една компания, толкова по-добри позиции има в преговорите с поддоставчиците. В същото време много дейности, вършени досега поотделно, могат да се обединят. От новия алианс предвиждат тези икономии и синергии да им пестят най-малко по 3.7 милиарда евро годишно. Според анализатори на UBS ефектът може да надхвърли дори 6 милиарда евро.