Сливането между групите PSA Peugeot-Citroen и FCA Fiat-Chrysler вече може да се смята за окончателно договорено. То създава четвъртия най-голям производител на планетата, отстъпващ само на VW, Toyota и Renault-Nissan (и то не с много). Обединената компания ще има цели 15 автомобилни бранда под шапката си. Но дали ползите от това съюзяване ще надхвърлят рисковете? Ето 15-те основни области, в които двете групи могат да спечелят една от друга според Automedia.bg.
15-те ползи от сливането PSA-FCA (ГАЛЕРИЯ):
Peugeot-Citroen - повече защита от френската държава
Френското правителство държи почти 13% от капитала на PSA, което силно тревожеше Тавареш заради потенциалните намеси на Елисейския дворец, добре познати на конкурентите от Renault. Съюзът с друг голям глобален играч би трябвало да охлади амбициите на френските политици да се бъркат.
Френското правителство държи почти 13% от капитала на PSA, което силно тревожеше Тавареш заради потенциалните намеси на Елисейския дворец, добре познати на конкурентите от Renault. Съюзът с друг голям глобален играч би трябвало да охлади амбициите на френските политици да се бъркат.