Сливането между групите PSA Peugeot-Citroen и FCA Fiat-Chrysler вече може да се смята за окончателно договорено. То създава четвъртия най-голям производител на планетата, отстъпващ само на VW, Toyota и Renault-Nissan (и то не с много). Обединената компания ще има цели 15 автомобилни бранда под шапката си. Но дали ползите от това съюзяване ще надхвърлят рисковете? Ето 15-те основни области, в които двете групи могат да спечелят една от друга според Automedia.bg.
15-те ползи от сливането PSA-FCA (ГАЛЕРИЯ):
Fiat-Chrysler - повече защита от синдикатите
Могъщият профсъюз UAW (United Automotive Workers) от десетилетия всява ужас в трите щатски автомобилостроителни гиганта, и е една от причините за успешната японска инвазия в Северна Америка. През 2008 The New York Times разкри, че един работник от UAW получава средно 70 долара на час, докато в заводите на Toyota, където синдикатът не е представен, заплащането е около 50 долара. Съюзът с PSA ще даде на новата група повече тежест в преговорите със синдикатите. Поредицата скандали с корупция по високите етажи в UAW също помага в това отношение.
Могъщият профсъюз UAW (United Automotive Workers) от десетилетия всява ужас в трите щатски автомобилостроителни гиганта, и е една от причините за успешната японска инвазия в Северна Америка. През 2008 The New York Times разкри, че един работник от UAW получава средно 70 долара на час, докато в заводите на Toyota, където синдикатът не е представен, заплащането е около 50 долара. Съюзът с PSA ще даде на новата група повече тежест в преговорите със синдикатите. Поредицата скандали с корупция по високите етажи в UAW също помага в това отношение.