Сливането между групите PSA Peugeot-Citroen и FCA Fiat-Chrysler вече може да се смята за окончателно договорено. То създава четвъртия най-голям производител на планетата, отстъпващ само на VW, Toyota и Renault-Nissan (и то не с много). Обединената компания ще има цели 15 автомобилни бранда под шапката си. Но дали ползите от това съюзяване ще надхвърлят рисковете? Ето 15-те основни области, в които двете групи могат да спечелят една от друга според Automedia.bg.
15-те ползи от сливането PSA-FCA (ГАЛЕРИЯ):
PSA и FCA - диверсификация
В момента и двата гиганта са зависими най-вече от един голям пазар - Европа в случая с Peugeot-Citroen, Северна Америка в случая с Fiat-Chrysler. В епоха на търговски войни и нарастващи пречки пред свободното движение на стоки може да се окаже ключово да имат балансьори и другаде.
В момента и двата гиганта са зависими най-вече от един голям пазар - Европа в случая с Peugeot-Citroen, Северна Америка в случая с Fiat-Chrysler. В епоха на търговски войни и нарастващи пречки пред свободното движение на стоки може да се окаже ключово да имат балансьори и другаде.