IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Електромоторът на VW ID.3 се побира в малка чанта

Компанията представи революционния си двигател, който тежи 90 кг.

Електромоторът на VW ID.3 се побира в малка чанта

Германският Volkswagen представи още преди 2 месеца електромобила си ID.3, а сега разкри подробности за електромотора, с който е оборудван. В компанията го определят като революционен, а за да подчертаят компактните му размери, за фотосесията го оставиха в малък спортен сак.

Компактният и мощен агрегат развива 204 к.с., като носите името APP 310. Тази абревиатура показава, че моторът и скоростната кутия са разположени успоредно на осите, а числото 310 посочва въртящия момент. Самият мотор тежи 90 кг., като ще се произвежда в две предприятие - в Касел (Германия) и Тянцзин (Китай). Предвижда се през 2030 г. Volkswagen да произвежда по 500 000 бройки от двигателя на година.

VW ID.3

При Volkswagen ID.3 силовият агрегат задвижва задната ос, като батериите са поставени под пода. Техният капацитет е 58 кВт/ч, което осигурява пробег на електрическия хечбек с едно зареждане на батериите до 420 км по цикъла WLTP. Гаранцията на батерията е 8 години или 160 км.

От Volkswagen Group разкриха и инвестиционния си план до 2024 г., който предвижда да бъдат похарчени 36 млрд. долара за развитие на електрически модели и други 29 млрд. долара в хибридни технологии. Като цяло през следващите 10 години концернът ще преложи 75 електромобила и 60 хибрида от марките Audi, Bentley, Porsche, Seat, Skoda и Volkswagen.

VW ID.3

Предвижда се до 2029 г. Volkswagen Group да произведе общо 26 млн. напълно електрически автомобили и 6 млн. хибрида. От тях 20 млн. ще използват платформата MEB, на която е изграден именно Volkswagen ID 3. За другите 6 млн. ще се използва архитектурата PPE, която е създадена за премиум-марките Porsche и Audi.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #20
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    А помните ли какви „революционни“ дизели правеха тези нещастници? Такава ще им е революцията и с електромоторите. Все пак добре, че са китайците да им ги правят, че дойчовците никакви ги няма там. Ни батерии, ни електромотори, ни електроника. Гола вода са. В Турция им е мястото да произвеждат. Макар, че не виждам голяма разлика дали си в Германистан или Турция. И на двете места е пълно с анадолци. Ама в немско има араби, пакистанци, индийци, африканци и какви ли още не, а в Турция ги няма.
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Някои марки слагат по 2 по 3, че и по 4 електромотора и те са с много по-малки размери от този на ВАГ, но не съм чул някой да се хвали, че електромоторът му е революционен, понеже се побирал в чанта. Аз друго революционно не разбрах да има в него от написаното в статията, която се оказва поредната платена партенка на селската марка.Пълна излагация е това да се хвалиш за нещо за което няма за какво и то при условие,че до преди няколко год. отричаха електричките и хибридите.Правеха „чисти“ дизели
  • #18
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Мотора на Модел S е с размерите на голяма диня и като цяло много електромотори са толкова малки далеч не са само на ВАГ и Тесла
  • #17
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    И кое му е революционното? Най обикновен ел. мотор със алуминиев корпус. Тесла има такъв мотор от 10 години и вадят от него почти 3 пъти повече конски сили.
  • #16
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Електромоторът на VW ID.3 се бил побирал в малка чанта????? Е, и?! Толкова ли могат и това ли измислиха да кажат? Не мислех, че преимуществата на един електромотор са в това дали се побират в малка или голяма чанта в съвсем други неща. Характеристиките му са най-важни, но какво значение имат те, като и без това облъчените фенове с празни глави няма да разберат. По-добре да им се говорят глупости за чанти и те да си мислят, че любимата им марка са фактор. Някога може и да са били, но сега не са!
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    #10 Искаш да кажеш Риад и Вашингтон! Те и без това са дружки и първи приятели. А ако имаше малко обща култура щеше да знаеш, че доларът се държи като валута, защото е подписано споразумение преди много години, всички петролни разплащания да се извършват в $. Спре ли търговията с петриол или намалее, САЩ са в небитието. Те не, че сега не са, но все още се движат по инерция. Само им погледни външният дъл и дори без да имаш познания по икономика, трябва да ти стане ясно...
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Важното е да има добри ел коли и батерии, които да са евтини и да дават пробег поне 900 км.
  • #13
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Нисан какво беше? Стой та гледай как фв ще обере клиентелата при ел. Колите
  • #12
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Кимоното ( преди 3 седмици )
    Ето защо Фолкваген винаги ще е абсолютния хегемон в света на автомобилите
  • #11
    7 rate up comment 2 rate down comment
    до: ВАГиНатор ( преди 3 седмици )
    Както винаги ком-плек-саря ВАГиНатор се изказа за другите, а нещо за статията да кажеш? Да кажеш защо се дуят, като пуяци любимците ти при условие, че нищо не са направили. Други марки от много години имат наистина революционни електрички, но никъде и никой не се хвали, както тези смешници. Ит о не само се хвалят, а има и ком-плек-сари, като теб, които им се вързват и не дават да има критика. Все пак, кажи на нас „ком-плек-сарите“ какво точно е революционното на този ел.двигател!