fallback

Кои автомобили бъркат най-дълбоко в джоба?

Класацията на YourMechanic показва какви са разходите на 15 модела за 10 години

Американският сайт YourMechanic.com направи класация за най-скъпите като обслужване сравнително масови модели, продавани на пазара в САЩ. Изследователите пресметнаха колко харчи техният собственик за ремонти и обслужване в продължение на 10 години. Ето какво се получава:

Най-скъпите за поддържане модели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    Stefan ( преди 4 години )
    Докога ще пускате американски статии. Поне това оправете.
  • #13
    NoName123 ( преди 5 години )
    за A6 тука в официалния сервиз искат над 900лв! Отделно нищо не разбират, отивам да им дам пари, от тях искам решението и те ми казват не може. Супер *** след като аз мога само да сипвам и да карам, си намерих сам решенията!
  • #12
    Бул Гер ( преди 5 години )
    Личният...
  • #11
    Georgi ( преди 5 години )
    Az karam ot 4 godini Vw Passat B6 i smqtam che cenite sa malko zavisheni.Smqna na zadni nakladki s Aparatite i diskovete mi izleze 900 evro,v otoriziran serviz, no poneje kolata e 170konq zatova i nakladkite sa s aparati koito sledqt dvijenieto,a otnostno chastite,moje da sa do nqkyde ednakvi,ni samo zashtoto Pishe otpred Audi sa Po skypi!!Sobstvenika na serviza pri koito hodw ima Audi i toi mi kaza ot sobstven Opit,nqma takiva filmi da sa po evtini.
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    Цените ми се струват доста надути. Не съм имал коли от посочените марки и не зная кое колко струва, но въпреки всичко са дебели цените. Какви са тези дискове и накладки за такива пари? За моите на Тойота Авенсис в Германия съм платил 380 евро с труда в официалния сервиз. Смяна на масло и обслужване 230 евро малкото и 310 голямото. Стартер не съм сменял, но повече от 500 евро няма как да струва заедно с труда за смяната. Познат сменя на Форд Фокус и струваше около 400 евро.
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    не знам за другите но аз стартер не съм сменял никога не си сменям колите преди 10 години експлотация.защо го приравняват с филтрите и маслото.
  • #8
    v-1 ( преди 5 години )
    Ами Ауди и ФВ си приличат по много неща, е ок скоростната кутия е различна, но доста други неща са еднакви :) И който твърди обратното или не разбира или е заблуден.А проблемите с ДСГ-то вече отдавна са си ги оправили, има нови Пасати на по +300к км., които са с ДСГ кутии.
  • #7
    Лопатар ( преди 5 години )
    Структурата на разходите е различна от България. Примерно, ако се сменят едни накладки и дискове, частите ще са 200 долара, а трудът - 400.
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Хахахах DSG и 8ZF били едно и също... ахаххаха. Едното не се нуждае от обслужване поне 200хил км, другото и с обслужване неможе да искара и 100хил.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Големите джипки на Лексус и тойота нямат дори различен болт. Ваг и Ауди може да има един общ двигател с А3 и А4, но останалите двигатели не, нищо общо нямат и трансмисиите, окачватето, задвижването 4х4, материали... доскоро ваг бяха с дизели помпа дюза а ауди си бяха с команреал. Как да сравниш DSG с 8 степенния ZF? Само в мечтите на някой Ауди и Ваг са едно и също.
fallback
Последни