IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа

Nio EC6 пострада сериозно, но не се запали при инцидента (ВИДЕО)

Електрическите автомобили често се запалват след сравнително леки инциденти, като в някои случаи пътниците остават затворени. Този случай обаче е различен, тъй като Nio EC6 наскоро беше унищожен при катастрофа в Китай, но не се запали, въпреки че се разцепи на две части-


nio катастрофа


Инцидентът е от Шанхай, като се смята, че светлорозовият EC6 е ударил бетонна бариера отстрани, след като е бил леко ударен от превозно средство, което е изпреварвал. Сериозният натиск върху C-колоната и пода е довел до разцепването на колата, като забележителното е, че шофьорът и пътникът не са пострадали. Батерията не е повредена и не се е запалила.

Според изявление, публикувано от Nio, веднага след катастрофата, бордовите системи за безопасност на автомобила са съобщили за инцидента. Екипът на китайски производител е реагирал бързо и е пристигнал на мястото, за да окаже помощ на хората в колата.


nio катастрофа


От компанията посочват, че вратите не са блокирали, което е позволило на шофьора и спътника му да напуснат автомобила. По време на инцидента системите за помощ на EC6 не са били активирани.

Nio EC6 беше представен за първи път в края на 2019 , преди да бъде основно обновен през февруари 2023. Електромобилът се предлага с батерия с капацитет 75 kWh или 100 kWh и се продава само с два мотора, произвеждайки общо 483 к.с. и 700 Нм въртящ момент.



0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 2 седмици )
    До Мда - да спомянам си,че нещо пак се дървеше психотрола.Аз когато карах Nio,той не беше чувал за тях. Много добре познавам колите им,планирах да купя,бях купил и акции за доста сериозна сума,за щастие ги продадох на време.Концепцията за лесна смяна на батерията ми допада,но не за да е алтернатива на зареждането,а за да гарантира,че утре на същата кола може да си с ново поколение батерия.Но така и не превъзмогнах съмнението си в здравината на конструкцията и този случай доказва,че съм бил прав
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Мда ( преди 2 седмици )
    До РУК. Спомняма си преди време беше казал, че си тествал всички модели на NIO предлагани в Европа и се познаваш с хора от екипа им в Германия. Тогава тротинет пак спореше с теб без да им е виждал една кола на живо. Или наистина е толкова глупав и не разбира за какво му е било говорено, или е толкова зомбиран, че под всяка статия за китайци и за Тесла, се чувства длъжен да отговаря, макар и с пълни глупости
  • #6
    9 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 2 седмици )
    Експерта по автомобилни платформи пак се намеси!Абе кретеноидче, какво точно е поела батерията?!? Батерията не е деформирана и разцепена само защото при НИО,заради системата им за бърза смяна на батерия,тя не е интегрирана в пода,а е хваната с няколко болта.Което създава слабост в конструкцията на шасито и затова се е сцепило.Разцеването е точно където е края на батерията и точно шасито поема удъра!А иначе тези коли се представят супер на краш тестовете!
  • #5
    8 rate up comment 2 rate down comment
    шак ( преди 2 седмици )
    Очевидно задно ляво колело е ударило бариерата. При такъв удар е нормално окачването да поеме целия удар, а не да се разцепи купето. По българските дупки с такава кола ще се сменя купе, а не окачване явно. Пълна пародия на автомобил.
  • #4
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Сигурен ли си, че при страничен удар в бетонна преграда, децата ти ще оцелят в Корса? Както виждаш, батерията на този автомобил е поела целия удар и почти няма деформации в предната част където е батерията, която между другото е сменяема и допълнително усилена. Катастрофата е странна, единствено защото батерията не се е запалила и пътниците нямат никакви травми, а дори вратите се отварят, въпреки че шасито на автомобила очевидно е унищожено от катастрофата. Ами ако беше бъдещето - водороден?
  • #3
    6 rate up comment 5 rate down comment
    До 1 ( преди 2 седмици )
    Интересно, какви ли коли карате в България, та всеки ден загиват и възрастни и деца при катастрофи в България?
  • #2
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    1-ви, все едно само китайските се разцепват или има други марки дето се разцепват? У нас последно се сещам за едно Ауди, двигателя му бе изхвърчал на 80 метра от колата и за един Мустанг ...Никъде не видях тук да се споменава с каква скорост се е движела тази електричка?
  • #1
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Пропов ( преди 2 седмици )
    Ако децата ми бяха там отзад???!!! Е няма страшно, конкретно за мойте деца , щото никога, ама никога няма да ги возя в китайска кола. По скоро в Корса за 1000 евро, ама в китайски 2 тона ковчег - никога! Който все още не разбира от къде идват ниските цени на китайските коли - да си качва приятелите, жената и децата. Ама първо да тества с тъщата ;-)