IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Заводски тунинг за пикапа на Volkswagen

Мощността на лекотоварния Amarok достигна 350 к.с.

Заводски тунинг за пикапа на Volkswagen

Volkswagen показва как Amarok може да бъде много по-интересен. В заводската си тунинг-версия, разработена заедно с тунинг-фирмите Neidfaktor и Werk2 той е с 350 к.с. от 3-литров шестцилиндров дизел.

Проектът превръща пикапа в лоурайдър с изцяло регулируемо окачване. Това очевидно не е противоречие за лекотоварното подразделение на марката. Трилитровият турбодизел, който в серийната си версия е с мощност 258 к.с., сека вече притежава 350 к.с. и 750 нютонметра. За сравнение – новият Ford Ranger Raptor има не само два цилиндъра, но и 100 к.с. по-малко.

Автомобилът, който обикновено се купува заради способността си да тегли 3,5-тонни ремаркета и да товари 985 килограма, вече е със спортни възможности. Ускорението до 100 е за 5,8 секунди, а максималната скорост е 250 км/ч. За нужното сцепление се грижат гумите Dunlop Sport Maxx с широчина 295 милиметра и 22 цола в диаметър.

Amarok

Усилията на тунинг-фирмите са подчертани от червения цвят, създаден специално за екстремния модел. Внимание към детайла се крие и във фаровете. Червената лента в тях не е залепена, а изрисувана на ръка.

Салонът е дело на Neidfaktor. Скромното серийно изпълнение е облагородено с алкантара, пиано лак и червени шевове.

С мощния Amarok трите фирми искат да подчертаят потенциала на модела и да подканят други фирми да ги последват. Защото всички използвани части са налични в свободна продажба. Може би скоро и цветът ще бъде.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Кaквото и да го правят няма как да се продава като Hilux или L200.Просто в този сегмент VW ги няма.
  • #2
    7 rate up comment 7 rate down comment
    none ( преди 5 години )
    Не знам защо продължават да се силят от ФВ с този пикап. Така или иначе в държавите в които традиционно се карат пикапи никой не го купува. Да си правят служебните коли и да не се занимават с неща които очевидно не могат ...
  • #1
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Tтова не останали в aналите на историята?