Доскоро словосъчетанието "китайски автомобил" предизвикваше презрителен смях, но сега вече започват да се смеят производителите от Китай, като някои от тях го правят доста силно. Факт е, че китайските компании нямат инженерни традиции и собствена школа за дизайн, но преминаването към електрическо задвижване позволява появата на впечатляващи проекти, които могат да компенсират провалите на моделите със стандартни двигатели. Ето 5 такива проекта, чиято задача е да утежнят живота на доказани производители като Bugatti, Rolls-Rоyce и Tesla. Дали ще успеят, ще покаже времето.
Byton M-Byte
Продажбите в Китй стартират в средата на 2020 г., като в родината си автомобилът ще струва 45 000 долара. През 2021 г. M-Byte ще стъпи на пазари в Европа и САЩ. Базовата версия ще е със задно предаване, като електромоторът ще развива окол 270 к.с., а пробегът с едно зареждане ще е около 360 км. По-скъпият вариант ще има батерия с капацитет 95 кВт/ч, два електромотора - по един на всяка ос и ще изминава до 440 км с едно зареждане.
Продажбите в Китй стартират в средата на 2020 г., като в родината си автомобилът ще струва 45 000 долара. През 2021 г. M-Byte ще стъпи на пазари в Европа и САЩ. Базовата версия ще е със задно предаване, като електромоторът ще развива окол 270 к.с., а пробегът с едно зареждане ще е около 360 км. По-скъпият вариант ще има батерия с капацитет 95 кВт/ч, два електромотора - по един на всяка ос и ще изминава до 440 км с едно зареждане.
Снимки: Auto Mail