IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Три дизелови пикапа в битка срещу F-150 Raptor

Има ли шанс американецът срещу по-слабите си, но и по-леки конкуренти? (ВИДЕО)

Три дизелови пикапа в битка срещу F-150 Raptor

YouTube-каналът Carwow сравни динамиката на четири мощни пикапа със задвижване на двете оси. Срещу най-мощните европейски товарни машини се изправиха екстремните Ford Raptor, като компанията на тежкия F-150 правеше компактният Ranger.

Теглото на Ford F-150 Raptor (в случая машината е от предишното поколение) е 2700 кг Така американският модел е с 300 кг. по-тежък от X-Class и с 600 кг. от Amarok. Под капака на Raptor е поставен 6,2-литров атмосферен V8 с мощност 416 к.с. и 588 Нм въртящ момент. Скоростната кутия е 6-степенна автоматична.

При Volkswagen Amarok има турбодвигател V6 TDI с обем 3,0 литра, който развива мощност от 258 к.с. и 500 Нм, като той е съчетан с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Подобни са характеристиките и на Mercedes-Benz X-Class, който е представен от версията X 350 d. Тя разчита на 3,0-литров турбодизел OM642, като той развива 258 к.с. и 550 Нм. Скоростната кутия е автомат със 7 степени. 

Последният участник е компактният Ranger Raptor, който е и най-слабият от всички. Задвижването при него става с 2,0-литров битурбодизел EcoBlue. Мощността на този двигател е 213 к.с. и 500 Нм, като той се комбинира с 10-степенна автоматична скоростна кутия.

Европейските дизелови пикапи напълно превъзхождат F-150 Raptor, като във всички дисциплини - старт от място, ускорение при скорост 81 км/ч и пълно спиране при 113 км/ч уверено доминира един и същ модел.

Снимка и видео: Carwow


 

0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ааа ( преди 4 години )
    Тук шоуто и зрелищността са водещи, не обективните сравнения. Форд Рейнджър Раптор въобще не е проектиран за спринт, а за преодоляване на реален тежък оф -роуд терен с тежък товар, всъщност само той е създаден за това, разбира се донякъде и Ф 150, който играе ролята на частен влекач при къмпинг и др.вкл земни и макадамени пътища, а другите са по скоро шосейни лайфстайл товарачи с по-щирока употреба и в краен случай, с употреба при черни пътища. Едното с другото няма нищо общо.Правете разлика.
  • #10
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Бай Брадър ( преди 4 години )
    Американски кош е заключението!!!! Гори яко а не върви
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Жоро ( преди 4 години )
    Форд Ф-150 Раптор е най-красивия и брутален всъдеход заводски е готов за офроуд. Пука ми какво му е ускорението и за колко спира. Тенденциозен тест.
  • #8
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Вариатор ( преди 4 години )
    Мдааа 3.0тди си е сила въртящия момент си казва думата.6.2 литра не спасиха Форда от позор. Надявах се Мерцедеса да се държи близо до Фолкса заради еднаквите показатели с изключение на малко по малко момент НО .....нццццъъъ Фолкса си ги би на всички дисциплини Спирането на Форда се оказа ужасно бавно на 30 метра от другите пикапи и водещия Мат заяви че това не е допустимо може да предизвика ужасен инцидент и веднага трябва да се подмени спирачната система с по ефективна...Нормално Форд нормално
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Вариатор ( преди 4 години )
    Още нещо Фолкса има 580нм а не 500!!!!Другари 500 са още при 2.0битдито
  • #6
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Вариатор ( преди 4 години )
    Мдааа 3.0тди си е сила въртящия момент си казва думата.6.2 литра не спасиха Форда от позор. Надявах се Мерцедеса да се държи близо до Фолкса заради еднаквите показатели с изключение на малко по малко момент НО .....нццццъъъ Фолкса си ги би на всички дисциплини Спирането на Форда се оказа ужасно бавно на 30 метра от другите пикапи и водещия Мат заяви че това не е допустимо може да предизвика ужасен инцидент и веднага трябва да се подмени спирачната система с по ефективна...Нормално Форд нормално
  • #5
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    F-150 трябва да се сравнява с Нисан Титан , Тойота Тундра , Додж 1500 ..... а не с тези европейски джуджета
  • #4
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    До #3 Много си далеч от истината момче .
  • #3
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Не знам защо се сравнява стария F150 с нови европейски пикапи ??? При положение че новото поколение е вече с V6 бензин турбо и с 10 степенен автомат и доста по добра динамика . Раптор е по голям и тежък и по комфортен ( с 300 кг. по-тежък от X-Class и с 600 кг. от Amarok ) интересно , ако им изравнят теглото каква ще е равносметката дори и за стария F150 срещу нови европейски пикапи .
  • #2
    10 rate up comment 4 rate down comment
    asd ( преди 4 години )
    Освен това самият тест за спирането е под съмнение. Няма гаранция кой кога натиска спирачките във всяка кола. Трябваше една по една да ги тества и да се отбелязва.Това си е направо аматьорско сравнение.