YouTube-каналът Carwow сравни динамиката на четири мощни пикапа със задвижване на двете оси. Срещу най-мощните европейски товарни машини се изправиха екстремните Ford Raptor, като компанията на тежкия F-150 правеше компактният Ranger.
Теглото на Ford F-150 Raptor (в случая машината е от предишното поколение) е 2700 кг Така американският модел е с 300 кг. по-тежък от X-Class и с 600 кг. от Amarok. Под капака на Raptor е поставен 6,2-литров атмосферен V8 с мощност 416 к.с. и 588 Нм въртящ момент. Скоростната кутия е 6-степенна автоматична.
При Volkswagen Amarok има турбодвигател V6 TDI с обем 3,0 литра, който развива мощност от 258 к.с. и 500 Нм, като той е съчетан с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Подобни са характеристиките и на Mercedes-Benz X-Class, който е представен от версията X 350 d. Тя разчита на 3,0-литров турбодизел OM642, като той развива 258 к.с. и 550 Нм. Скоростната кутия е автомат със 7 степени.
Последният участник е компактният Ranger Raptor, който е и най-слабият от всички. Задвижването при него става с 2,0-литров битурбодизел EcoBlue. Мощността на този двигател е 213 к.с. и 500 Нм, като той се комбинира с 10-степенна автоматична скоростна кутия.
Европейските дизелови пикапи напълно превъзхождат F-150 Raptor, като във всички дисциплини - старт от място, ускорение при скорост 81 км/ч и пълно спиране при 113 км/ч уверено доминира един и същ модел.
Снимка и видео: Carwow