Първият електромобил в историята на Porsche може да показва впечатляващите си динамични характеристики отново и отново, без те да се променят. Това заяви пред изданието Motoring отговорникът по създаването на шасито на автомобила Инго Алберс.
Както е известно, Porsche Taycan Turbo ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди, а версията Turbo S прави тома за 2,8 секунди. Максималната скорост на двете модификации е 260 км/ч, но те се различават по пробег. При Turbo той е 450 км, а при Turbo S - 412 км. И в двата случая обаче Taycan е готов многократно да постигне тези характеристики, без това да се отрази на динамиката.
"Слабото място на този автомобил е шофьорът. Той ще се умори по-рано от колата, която в режим лънч-контрол може да ускорява колкото си иска. Гарантирам ви обаче, че след 20 или 25 старта от 0 до 200 км/ч човекът зад волана ще се предаде", коментира Алберс.
Още по-впечатляващо в случая не е стремителното ускорение, което между впрочем е идентично с това на бензиновото Audi RS7 Sportback, а фактът, че то продължава през цялото време. При това, става дума за електромобил, който е по-тежък заради батерията си. Теглото на Taycan е 2295 кг., което е повече от това на кросоувъра Cayenne Turbo, но въпреки това колата на ток е по-бърза.
Снимка и видео: Porsche