IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

В Porsche посочиха слабото място на Taycan

Шофьорът ще се умори по-бързо от колата, уверен е шефът на проекта (ВИДЕО)

В Porsche посочиха слабото място на Taycan

Първият електромобил в историята на Porsche може да показва впечатляващите си динамични характеристики отново и отново, без те да се променят. Това заяви пред изданието Motoring  отговорникът по създаването на шасито на автомобила Инго Алберс.

Както е известно, Porsche Taycan Turbo ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди, а версията Turbo S прави тома за 2,8 секунди. Максималната скорост на двете модификации е 260 км/ч, но те се различават по пробег. При Turbo той е 450 км, а при Turbo S - 412 км. И в двата случая обаче Taycan е готов многократно да постигне тези характеристики, без това да се отрази на динамиката.

"Слабото място на този автомобил е шофьорът. Той ще се умори по-рано от колата, която в режим лънч-контрол може да ускорява колкото си иска. Гарантирам ви обаче, че след 20 или 25 старта от 0 до 200 км/ч човекът зад волана ще се предаде", коментира Алберс.  

Още по-впечатляващо в случая не е стремителното ускорение, което между впрочем е идентично с това на бензиновото Audi RS7 Sportback, а фактът, че то продължава през цялото време. При това, става дума за електромобил, който е по-тежък заради батерията си. Теглото на Taycan е 2295 кг., което е повече от това на кросоувъра Cayenne Turbo, но въпреки това колата на ток е по-бърза.

Снимка и видео: Porsche

0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 7 месеца )
    Някой по-долу се заоплаква от живота на литиевите клетки. Очевидно е малък набор и няма телефон Sony с оригиналната полимерна батерия на 15 години. Франсиско Каранса (Renault-Nissan Energy Services): "Батерията на Nissan Leaf е с 22 години живот". Свен Бауер (BMW battery): "BMW i3 има никел-кобалт-манганови клетки с твърда сърцевина. Конструирани са за 20 години живот. Потвърдено от множество серийни тестове"
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До пена (#5) ( преди 7 месеца )
    Ако просто ще те возят, е по-добре да е по-плавно и спокойно, за да не се клатушкаш в купето и да няма нужда да стискаш някоя дръжка. Хем няма да ти се разлива кафето/бирата, хем няма да ти пада лаптопа от скута. Ако ще е гарга, да е рошава. Ако ще е агресивен спортен автомобил с висока динамика, да си правиш бърн аут и драг рейсинг ти, а не някакъв компютър.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До пена (#5) ( преди 7 месеца )
    Да де, имат автопилот, но дори да е по-бърз и по-добър от човека, каква е ползата от него при спортно шофиране? Защото едно е да си ходиш всеки ден по един и същи скучен маршрут със задръствания до работата, това го разбирам. Ама съвсем друго е да искаш да изпиташ ускорението и динамиката на спортен електромобил по магистралата. Ако той ще си кара ти си само пасажер. А ако ще си само пасажер, за какво изобщо ти е толкова скъп автомобил. Тогава е без значение колко бързо прави 0-100 и колко вдига
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До Т101 ( преди 7 месеца )
    Какви съединители си тръгнал да сменяш? Това да не ти е амбреажа между ДВГ и кутията? Тия съединители превключват само когато не са под товар, а най-тежкия режим за съединителя е зацепване и буксуване под товар. Не се излагай да говориш глупости. Това е като да кажеш, че със всяка смяна на съединител при ДВГ, сменяш и синхронизаторите на кутията! Докато всички знаем, че качествена кутия без конструктивни грешки и правилно боравене с нея често надживява колата.
  • #13
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Ябълки с круши ( преди 7 месеца )
    Пропускате и факта, че tesla купи няколко фирми които се занимават с производство на батерии и започва собствено производство. Новите батерии ще са с по-голяма енергийна плътност, което ще рече по леки автомобили и по-голям пробег плюс по-бързо зареждане. А от porsche, да не говорим за останалите 100 годишни, все още не могат да достигнат пробега и останалите параметри на Тесла модел 2012 година.
  • #12
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Сравняваш ябълки с к ( преди 7 месеца )
    "Видяхме я Тесла излезе на ринга и се строши. Великата Тесла макар че под раздутите калници си личеше че това е съвсем друг автомобил но и той замина...Евтиния кош се сгъна" Всъщност видяхме Бета версия прототип на Тесла, който бяха докарали за да тестват и надстройват, за да може серийната Тесла да е още по-добра. Извинявай, ама още не настроения прототип, беше по-бърз от вече серийното porsche, което го тестват и настройват вече цяла година на Нюрбургринг.
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    БезТурбо ( преди 7 месеца )
    Интересно е ,че моделът е ТУРБО ,а няма турбо. Ръчички и подвеждащо.
  • #10
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Вариатор ( преди 7 месеца )
    А кога ще се умори реднека който постоянно лиже Тесла и ни я рекламира под всяка статия за ВАГ..... Видяхме я Тесла излезе на ринга и се строши. Великата Тесла макар че под раздутите калници си личеше че това е съвсем друг автомобил но и той замина...Евтиния кош се сгъна
  • #9
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Вариатор ( преди 7 месеца )
    Не ускорява за 2.8 а за 2.6 ниски има вече клипчета в тубата за незаблудените.Че те Порше винаги лъжат за ускорението и при първите тестове изненада 0,3 надолу с кой техен модел не е така?
  • #8
    7 rate up comment 3 rate down comment
    T101 ( преди 7 месеца )
    Чудесен пробег, като на сува на Мерцедес. Тоест от жилището си в София няма да можете да стигнете до Пампорово зимата. Кутията май беше двускоростна, имате и съединители да сменяте в някой неприятен момент. Това е имиджов модел да трупане на история също като i8 и i3. Електромобили има само в САЩ.