fallback

В Porsche посочиха слабото място на Taycan

Шофьорът ще се умори по-бързо от колата, уверен е шефът на проекта (ВИДЕО)

Първият електромобил в историята на Porsche може да показва впечатляващите си динамични характеристики отново и отново, без те да се променят. Това заяви пред изданието Motoring  отговорникът по създаването на шасито на автомобила Инго Алберс.

Както е известно, Porsche Taycan Turbo ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди, а версията Turbo S прави тома за 2,8 секунди. Максималната скорост на двете модификации е 260 км/ч, но те се различават по пробег. При Turbo той е 450 км, а при Turbo S - 412 км. И в двата случая обаче Taycan е готов многократно да постигне тези характеристики, без това да се отрази на динамиката.

"Слабото място на този автомобил е шофьорът. Той ще се умори по-рано от колата, която в режим лънч-контрол може да ускорява колкото си иска. Гарантирам ви обаче, че след 20 или 25 старта от 0 до 200 км/ч човекът зад волана ще се предаде", коментира Алберс.  

Още по-впечатляващо в случая не е стремителното ускорение, което между впрочем е идентично с това на бензиновото Audi RS7 Sportback, а фактът, че то продължава през цялото време. При това, става дума за електромобил, който е по-тежък заради батерията си. Теглото на Taycan е 2295 кг., което е повече от това на кросоувъра Cayenne Turbo, но въпреки това колата на ток е по-бърза.

Снимка и видео: Porsche

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Много хубава кола. Лошото е че батериите и няма да издържат повече от 3-4 години ако се кара всекидневно. Това е и поблема на всички електрически коли. Със такива калпави батерии никога няма станат масови. Трябва някаква по добра технология.
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Зеленото много и ходи на настъпаната жаба. Само погледа и е променен. Сега гледа малко ядосано. Не ще батерии, а иска нафтова печка с допълнителен софт, за да може да дими наволя...
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    А кога ще се умори джендъра, койно пуща непрекъснато безмислени "статии" за ВАГ, за да спре да го прави. Луд умора няма и от това следва, че който плаща поръчва музиката. Заради това тормоза ще продължи явно и занапред.
fallback
Последни