fallback

Американец навъртя 1,6 млн. км с Honda Civic

Купил я чисто нова през 2006 година, обслужва я само в един сервиз

Моделите на Honda се хвалят със своята надеждност и поради тази причина имат милиони почитатели по целия свят. При правилна грижа и редовна поддръжка, пробегът им може да достигне милион километри. Изглежда обаче, че в САЩ е намерен истински рекордьор. Въпросният седан Honda Civic от 2006 г. е изминал над 1 милион мили или повече от 1,6 милиона километра.

Има легенда, че моделите на Honda могат да покрият разстояния, сравними с пътуването от Земята до Луната и обратно. За последните 13 години тази Honda Civic от щата Охайо е направила това упражнение два пъти. През 2006 г. автомобилът е закупен чисто нов и оттогава вярно обслужва първия си и единствен собственик. Седанът е запазил оригиналния си двигател и трансмисия. 6-цифреният одометър показва 999 999 мили. В действителност според бордовия компютър пробегът на автомобила е 1 001 043 мили или 1611 022 километра. И това не е границата. Собственикът продължава да го кара всеки ден.

През цялото това време Honda Civic редовно се обслужва от същия оторизиран дилър, откъдето е закупена. Всички данни са документирани, така че историята на машината е кристално чиста. Собственикът редовно сменя спирачните накладки и дисковете, както и свещите. Единственото сериозно нещо, което трябвало да замени, било уплътнението на главата на цилиндъра на 500 000 мили.

Моделите на Honda често се хвалят с пробег от над 500 000 мили, но никой досега не е стигал толкова далеч, доколкото си спомнят в сервиза на дилърския център в Охайо. "Ето един добър пример за това, че ако се грижите за колата си, тя ще се погрижи за вас в замяна", казва шефът на сервиза Собственикът отива там да сменя маслото на всеки 3-4 месеца и стриктно спазва правилата за поддръжка. Той също така твърди, че няма никакво намерение да продава своята Honda Civic в близко бъдеще.

fallback
  • #22
    Mr. A ( преди 5 години )
    Японските "олд скуул" генерации хич не бяха зле, да. Здрави, надеждни, а сега не е точно така. Иначе, аз не се сещам за лоша марка автомобил, има обаче лоша поддръжка. Факт, не се ли грижиш за автомобилът си и спестяваш от неизбежни, неотложни ремонти, колата ще ти е талига. Лошото е, че в такива случаи собствениците не си дават сметка, че вината не е в самия автомобил, а в тяхната немарливост. Но, тук, в БГ-то всички разбират много... A, за статистиката един друг железен модел -190 D Mercededes
  • #21
    FuckEU ( преди 5 години )
    Старите Хонди наистина бяха здрави, но сега нещата не са баш така. Карам четвърти Сивик и мога да кажа, че колкото по-нова, толкова по чуплива, доближаваща немските джендър стандарти. При краварите в америка обаче има по-добри двигатели и може нещата да не са баш така. Тук гледам се радват на кубатура 900 с три цилиндъра и дори ми обясняват колко е икономична и добра. То ако имаха акъл тези хорица, едва ли щяха да търпят да са роби.
  • #20
    анонимен ( преди 5 години )
    ВАГи, а нещо за история, имидж, комфорт и други ала-бала няма ли да кажеш?! Завърти старата плоча пак, когато става въпрос за качество. Само нея я въртиш и си мислиш, че си много интересен. Кога немски батал ще стигне поне малко японското качество? Кога? И не се извъртай, като бит и еВан ***-е-рас да приказваш за други неща, когато говорим за качество! Къде е немското качество? къде? Премиум автомобил означава на първо място КАЧЕСТВО и след това са екстри и всичко останало! Наистина си много ЗЛЕ!
  • #19
    анонимен ( преди 5 години )
    #19 Ти си наистина МНОГО зле!Дори не си се качвал да покараш японска кола, а говориш, че едва ли не само немските талиги доставяли удоволствие. Какво удоволствие може да има един тежък шлеп с отвратително пътно поведение именно заради теглото.Направо вървпят заради скапаните големи неикономични двигатели, които на всичкото отгоре горят масло и се трошат,като клечки за зъби, но следват ли завои се дръпни ти вдясно и не пречи на движението с твоя немски ко-ко-шарник,който е абониран за сервиза.
  • #18
    stenli66666 ( преди 5 години )
    Японските автомобили са надеждни .Ако искаш да не посещаваш често сервиз купуваш си японска кола,това е!Ако искаш да спонсорираш немската икономика купуваш си немска кола .
  • #17
    зле ( преди 5 години )
    ако при избора ви на кола критерия ви е само "колко ще изкара" трябва да сте от най-бедните хора , затова не ви виня! Все пак щом ще карате толкова много, следва и колата да ви доставя и поне малко удоволствие. Когато ходя да си търся кола винаги японските коли изглеждат отвътре и отвън малко по-различно, /за мен по-грозни/ и колкото и да говорят, че са надеждни, немските ми доставят "радост от шофирането" и пак си купувам немска. АДИОС, любители на японските производители и се дръпнете в дясно!
  • #16
    анонимен ( преди 5 години )
    Не е бил такси. В САЩ разстоянията са големи и не е нещо необичайно хората да пътуват до работата си на 100-150 и повече километра. Това е в едната посока. Имам роднина, който минава подобни км. всеки ден или по-точно по 100 мили в едната посока за работа. Преди време си купи къща в Денвър. Офисът на фирмата му е бил там, но се местят във Фриско и той се налага да пътува всеки ден до там. Фирмата разбира се му плащат горивото и допълнителни пари заради времето за пътуване.
  • #15
    Мамрематик ( преди 5 години )
    Трябва да е такси. По 350км на ден. Бахмааму - този поч друг живот освен в колата едва ли знае.
  • #14
    анонимен ( преди 5 години )
    Затвор за муриканеца който най-много е замърсил, що бензин и масло е стопил, а и кой зане колко народ е сгазил за близо 2 милиона километра.
  • #13
    Цоньо от заложната к ( преди 5 години )
    Най-здравата кола в света за всички времена е Ауди 80. Доказано от няколко автомобилни издателства след тестове. По селата още ги карат масово на незнайни километри. Тоя Църцивик е единичен случай.
fallback
Последни