fallback

Американец навъртя 1,6 млн. км с Honda Civic

Купил я чисто нова през 2006 година, обслужва я само в един сервиз

Моделите на Honda се хвалят със своята надеждност и поради тази причина имат милиони почитатели по целия свят. При правилна грижа и редовна поддръжка, пробегът им може да достигне милион километри. Изглежда обаче, че в САЩ е намерен истински рекордьор. Въпросният седан Honda Civic от 2006 г. е изминал над 1 милион мили или повече от 1,6 милиона километра.

Има легенда, че моделите на Honda могат да покрият разстояния, сравними с пътуването от Земята до Луната и обратно. За последните 13 години тази Honda Civic от щата Охайо е направила това упражнение два пъти. През 2006 г. автомобилът е закупен чисто нов и оттогава вярно обслужва първия си и единствен собственик. Седанът е запазил оригиналния си двигател и трансмисия. 6-цифреният одометър показва 999 999 мили. В действителност според бордовия компютър пробегът на автомобила е 1 001 043 мили или 1611 022 километра. И това не е границата. Собственикът продължава да го кара всеки ден.

През цялото това време Honda Civic редовно се обслужва от същия оторизиран дилър, откъдето е закупена. Всички данни са документирани, така че историята на машината е кристално чиста. Собственикът редовно сменя спирачните накладки и дисковете, както и свещите. Единственото сериозно нещо, което трябвало да замени, било уплътнението на главата на цилиндъра на 500 000 мили.

Моделите на Honda често се хвалят с пробег от над 500 000 мили, но никой досега не е стигал толкова далеч, доколкото си спомнят в сервиза на дилърския център в Охайо. "Ето един добър пример за това, че ако се грижите за колата си, тя ще се погрижи за вас в замяна", казва шефът на сервиза Собственикът отива там да сменя маслото на всеки 3-4 месеца и стриктно спазва правилата за поддръжка. Той също така твърди, че няма никакво намерение да продава своята Honda Civic в близко бъдеще.

fallback
  • #12
    555 ( преди 5 години )
    Мойто Ауди също е много яка машина. По здрава от хондите. Има ремонти но няма как. Карам я с 220-240. Скороста убива. По тихо ми е от хонда. По одобно. Зимата никога не сам бутал.
  • #11
    Химик ( преди 5 години )
    Някои смешници-пишмансметкаджии май не са чували за Amsoil, Redline, TBN 12 и пр.....то си е за тяхна сметка де.....да си карат кошниците с масла "тънко" купени от рафтовете до лютеницата и киселото мляко на Кауфланд и това е...е повече от 4-5000 я изкара, я не пък ако с ярмомелките на ваг и толкоз им е много
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    Не е баш на 40 000 км да е сменял маслото, а на 30-40 000. Да приемем средно на 35 000 км. Не е малко наистина, но колата не се е движила градско в задръствания, за да навърти подобен километраж, а предимно извънградско на дълги разстояния, което е добре за маслото и двигателя. Когато караш в града и в задръствания моторът ти работи без да изминаваш км. и може да се окаже, че повече е работил при изминати 20 000 км. отколкото при 35 000 и системата за сигнализация за смяна да е давала 35 000.
  • #9
    Соичиро Сан ( преди 5 години )
    Ходите не остаряват - само стават по- бързи!
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    ВАГи, знаем , че си кирка. Няма нужда да ни го напомняш! А, че си крайно неприятен го е установил всеки в този форум, който ти е чел умствените разтройства, излети във всеки един твой пост. Кажи нещо по статията сега! Кажи защо японците го могат, а немците се излагат с брички, които не могат да изкарат 200 хил. км. без сериозни ремонти? Какви са твоите изводи и защо така се получава?
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    #5 Най-малко на 5 основни ремонта ще са. Единственото, което може би няма да е сменено са ламарините. Те немските фенчета много се кефят, че ламарините на немското били по-дебели, като немски каски били, а теглото на колите им , като на шлепове. И за какво са им дебелите ламарин, като киснат само по сервизите да ги пита човек. по-добре с тънка ламарина, но на пътя, отколкото с дебела, но в бокса. А на японките колко са тънки ламарините се вижда от милиониците които непрекъснато изкарват.
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Хондите са всепризнати милионници! Поне за няколко Акорда съм чел статии за над 1 млн. навъртени мили. А 500 000 мили са си съвсем нормално нещо да се навъртят с която и да е Хонда. Много здрави и надеждни машини са, което е факт доказан през годините. Не случайно при колите втора ръка държат много висока цена. Километрите изобщо не ги плашат. Дори километража да са го превъртели със 100-150 хил.км. е все тази. Нищо работа за една Хонда. Дори и да не е поддържана както трябва няма да ви предаде.
  • #5
    112 ( преди 5 години )
    При такъв пробег немски автомобил ще е с няколко основни ремонта.
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    #1 Ако кошницата е немска максимум 200 000 км е предела при който отива на вторични суровини. А до тези километри я двигател, я трансмисия ще смениш, но те все пак по немските стандарти са консуматив. Теорията на ,богатото немско фенче във форума е, че кой кара колата си толкова километри. Той все нови ги купува на на 2-3 г. ги сменя. Поне така казва. Само не зная в мечтите си ли или в сънищата...
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Като му е толкова акъла!
fallback
Последни