IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-AMG има огромни планове за мотора с 421 к.с.

4-цилиндровият двигател ще стане част от хибридна система и ще се предлага за топ-модели

Mercedes-AMG има огромни планове за мотора с 421 к.с.

Топ-версията на новото поколение на Mercedes-Benz A-Class - A45, е оборудвана с най-мощния 4-цилиндров двигател, поставян на сериен автомобил. Той се предлага в два варианта, като максималната му мощност е 421 к.с. Заради тези впечатляващи показатели спортното подразделение AMG има сериозни планове за мотора.

Обикновено, производителите поставят най-новите си технологии на флагманските си модели, след което те са се използват и за масовите автомобили на съответните компании. Има обаче и обратни случаи, като този с 2,0-литровия мотор с 4 цилиндъра Mercedes-AMG M139. Той дебютира при хечбека A45, но ще бъде поставян и на модели от по-висок клас. 

Пред журналисти шефът на спортно подразделение Тобиас Мьоерс разкри, че моторът е бил разработен не само за модели с предно предаване, но и такива със задно. В момента компанията насочва всичките си усилия към електрификация на моделната си гама, като двигателят M139 ще може да участва и в нея, тъй като лесно може да се комбинира с електомотор.

От думите на Мьоерс става ясно, че моторът ще може спокойно да замени редови 6-цилиндрови двигатели за моделите с индекс "43" и "53". Шефът на AMG уточни, че бъдещите "63" ще запазят мощността си от около 600 к.с., дори при използването на хибридна система.

Снимка: AMG

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до #7 ( преди 5 години )
    ей-чо тук става въпрос за автоматици за ЛЕКИ коли, не за камиони! та именно тук айсин са пълен шит - виж макароните които слагат в опел и волво и тогава ги пускай "мазни" ама миризливи ...!
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    "DCT кутията на Рено е всъщност на Нисан". Грешка. На Getrag е. Аман от необразовани оризарски фанатици, които разпространяваш лъжи наляво-надясно. А на няколкото човека, дали му плюсове - проверявайте си фактите. Поставяйте под съмнение всичко, написано в Интернт.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    покажи ни една кутия на айсин използвана за автомобилен тунинг проект и айсин и тойота не са ли дупе и *** един приАтел пита
  • #7
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    #6 Ей, що не вземеш да си пусниш търсачката преди да бълваш поредните си простотии! Aisin имат автоматици, които издържат до 2400 Nm. Били се трошели?!?! Ти не си в ред бе! Най-големият производител на трансмисии и да дрънкаш подобни неща. Те правят СК за всичко. От моторетки до ккамиони, автобуси, самосвали, тежки строителни машини и такива за рудници, на влакове, на танкове и тежка бойна техника, кораби и каквото още се сетиш. Толкова да си ограничен и така мазно да лъжеш не бива!
  • #6
    6 rate up comment 5 rate down comment
    До по-долния ( преди 5 години )
    лелче, твойто е рода на една жена казала! НЯМА 7G tronic с 2 съединителя!това е първата кутия, разработена преди около 15 години която издържа над 1000НМ!следващата е 8-степенната на ZF.за разлика от японските буклуци Aisin, които се трошат като клечки за суши още след 500НМ!а кво казал бай пешо гаража също НЯМА никакво значение...
  • #5
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    DCT кутията на Рено е всъщност на Нисан и точно заради това е здрава. А ко нещо е пипано по нея от жабетата, бягайте далече, че ще ви боли глава и най-вече джоба!
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    G-Tronic-а е всеизвестен ***-лук, но няма по-голям от DSG. По принцип всички трансмисии с двоен съединител са проблемни. При някои по-рано, а при други по-късно идват проблемите, но те задължително идват. 100-150 000 км са периода в който започват да издават багажа масово. При DSG и по-рано! Тези неща ги знам от много добър приятел, който се занимава с ремонт и поддръжка на СК. С него сме си говорили по въпроса и ми е обяснявал, че от механичната по-здраво няма и след това е класическия автомат
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Пълен нонсенс! ( преди 5 години )
    Рено и надеждност! Затова тази фирмичка все е на последните места по този показател, във всички класации навсякъде по света!
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    НЕnone ( преди 5 години )
    надали има нещо общо с недоразумението, наречено рено!
  • #1
    1 rate up comment 5 rate down comment
    none ( преди 5 години )
    Това на практика означава край на G-Tronic-а. Този мотор се комбинира с DCT кутия, която подозрително много прилича на тази Рено, но модифицирана от AMG. DCT кутията на Рено е много надеждна. Съмнявам се на някого да липсват скъпите ремонти по G-Tronic-а.