fallback

Новият VW Golf получава още по-чист дизел

Компанията подготвя иновационна технология двигателя 2.0 TDI

Германският производител Volkswagen подготвя ново поколение по-чисти дизелови двигатели. В тяхната основа е моторът 2.0 TDI Evo от семейството EA288, който вече се поставя на обновения VW Passat и ще се появи при новия VW Golf, чиято премиера ще се състои пред октомври.

Инженерите на компанията са измислили иновационната технология SCR (селективно каталитично почистване), благодарение на която се постигна значително намаляване на азотния оксид в изхвърлените газове. Процесът се нарича "twin dosing" (двойно дозиране), като с негова помощ се намалява нивота на азотен диоксид с 80% в сравнение с досега използваната технология. Системата SCR просто разтваря азотния оксид, като го превръща в безвреден азот и водна пара.

При обновения VW Passat (на снимката), който вече се предлага в Европа, дизеловият мотор с мощност 150 к.с. постига разход на гориво около 3,9 л/100 км за седана. При комбито Passat Variant този показател е 4,0 л/100 км, твърдят от компанията-производител. 

Планира се новата технология да бъде използвана и при други модели на марката, оборудвани с 2.0 TDI Evo. Сред тях ще бъде и осмото поколение на Golf, чиито продажби на Стария континент трябва да стартират до края на годината.

Снимки: Volkswagen

 

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Абсурд - това като дойде в БГ ще пуши на ***. Трябва да се забранят със закон тези дизели. Казвам го като човек който притежава 2 дизела единия може би най-технологично напредналия от бмв 550д. Крайно време е да се сложи край на ДВГ и да се върви в правилната посока с ел. автомобили.
  • #3
    нико ( преди 5 години )
    Аз съм За дизела .Икономично е, достатачно надеждно и дълговечно и си независим от електричеството, което някъде го има но някъде го няма,а където го има може да стане така , че за известен период от време да го няма.Вие си купувайте Тесли...и тръгвайте на път да видим до къде ще изкарате.Ел.Маията е чист мяркетинг нищо икономично и нищо екологично...зависим си и от суровинте за тъпите батерии.Дизела е евтим лесно преносим,складира се и не се разваля.За 5 мин си заредил колата.
  • #2
    на пена брат и ( преди 5 години )
    И бай Ой кат му свали филтъра да му кади и бега повече и пак става като пассат 95 модел.Тва не е решението само Тесла са на прав път.Кой контролира бай Ой как си подържа колата и дали си сменя филтъра
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Хахахаха, аман от чистите им дизели! Отровиха света с нафтовите си печки и продължават да лъжат и мажат за чистите дизели. А с какъв софтуер ще е този новия чист дизел? По-нов, който не могат да го хванат ли? Смешници! Хората хибриди, електрички, водородни автомобили правят, а вурстовете още си тракат с дизелчитата. Кюмюрджии!
fallback
Последни