fallback

Новият VW Golf получава още по-чист дизел

Компанията подготвя иновационна технология двигателя 2.0 TDI

Германският производител Volkswagen подготвя ново поколение по-чисти дизелови двигатели. В тяхната основа е моторът 2.0 TDI Evo от семейството EA288, който вече се поставя на обновения VW Passat и ще се появи при новия VW Golf, чиято премиера ще се състои пред октомври.

Инженерите на компанията са измислили иновационната технология SCR (селективно каталитично почистване), благодарение на която се постигна значително намаляване на азотния оксид в изхвърлените газове. Процесът се нарича "twin dosing" (двойно дозиране), като с негова помощ се намалява нивота на азотен диоксид с 80% в сравнение с досега използваната технология. Системата SCR просто разтваря азотния оксид, като го превръща в безвреден азот и водна пара.

При обновения VW Passat (на снимката), който вече се предлага в Европа, дизеловият мотор с мощност 150 к.с. постига разход на гориво около 3,9 л/100 км за седана. При комбито Passat Variant този показател е 4,0 л/100 км, твърдят от компанията-производител. 

Планира се новата технология да бъде използвана и при други модели на марката, оборудвани с 2.0 TDI Evo. Сред тях ще бъде и осмото поколение на Golf, чиито продажби на Стария континент трябва да стартират до края на годината.

Снимки: Volkswagen

 

fallback
  • #24
    Тай Бошо ( преди 4 години )
    За пръв път чувам че, като се били разтворили, азотните окиси, били ставали на азот и вода. Някой да е изучавал химия?...Питам се, колко ли са модифицирали софтуера си, за да показва поредните ... стойности и колко траен, като километри, колко достъпен като обслужване и поддръжка би бил новият народен автомобил?
  • #23
    Р.Георгиев ( преди 4 години )
    хахахааха пежо са го измислили и го слагат от година поне.
  • #22
    анонимен ( преди 4 години )
    "Токът от ВЕИ е 3 пъти по скъп!" - това не е вярно но и да беше щеше пак да е по-евтино от дизела и бензина. Дори итакива неграмотници като тебе скоро ще искат да карат ел. коли за да спестят малко пари.
  • #21
    анонимен ( преди 4 години )
    Токът от ВЕИ е 3 пъти по скъп!
  • #20
    анонимен ( преди 4 години )
    За всяко нещо сме така спрямо запада, като чета тинтирито и производните му. Запада върви напред и се развива, а ние го следваме с 10-15 г закъснение благодарение на простата част от населението, която е преобладаваща и за съжаление ни управлява, защото електората гласува за себеподобни . Сега запада изхвърля дизела, а ние след 10+г ще узреем за тази работа или ако не ни дойде акъла ще ни заставят да ги изхвърлим. Не случайно сме най-бедната държава в ЕС....
  • #19
    онзи ( преди 4 години )
    Фолксваген не могат да стигнат Тойота с хибридите,и с лъжите си съсипаха дизела...А бензиновите им коли са от трагедия нагоре....Ще направят още някой лъжлив глокник и ще ги хванат отново и този път ще фалират...те германците са така и в живота,загубиха първата световна война после и втората...научен акъл имат но файда няма от това
  • #18
    анонимен ( преди 4 години )
    Разни селяци ни обясняват как тока сега се правил от мариците и бълвал пушек. Ами днес е така, утре тока може да се прави от вятър или слънце но твоя кирлив пушеш дизел чист никога няма да стане.
  • #17
    анонимен ( преди 4 години )
    "нема файда от електриката. Цял живот съм карал бензин, ама няма нищо лошо и в дизела!" - Ало, Тинтири, има ли някой вкъщи?
  • #16
    Алоооуу ( преди 4 години )
    Аутомедията... Какви са тия новини от 2015-та бре? Кога е въведен SCR и AdBlue ало?нема файда от електриката. Цял живот съм карал бензин, ама няма нищо лошо и в дизела!
  • #15
    carpe_diem ( преди 4 години )
    Значи от 40 пъти над нормата свалят на 10 пъти над нормата и всички са доволни и щастливи :D
fallback
Последни